- Konbuyu başlatan
- #1
B-azen, f-azla yetinmek gerekiyor.
S-öz, saçmadır.
Felsefe, sade-ce ETİK iç(k)indir.
Kendin/i/den k/açmak, doğanın bir gereğidir. (Telâş, evrensel-dir » N.)
Yaşamda beşinci varoluş biçiminin imkânsızlığı: iyi & evet, iyi & hayır, kötü & evet, kötü & hayır.
Negatif Dialektik
YIK!»sal_dır!
------ » her 1 kavrama : his 1('i) düş_ünceye-(değin)
[başka bir bilinç iç(k)in]
Teşekkür etme
Teşekkür alma
Nehrin tek yaptığı akmaktır
Organik besinler, koyun bokuyla yetişir.
Nasyonalizm, en iğrenç ve aşağılık puştluktur.
Evrim, teleolojik bir işleyiş olmadığı için adına evrim denilendir.
Parlementer demokrasi kavramı, Âdemoğlu târihine yazılmış en ironik olgulardan biridir.
Bir kâlbin saklı arzularınca biçimlenmiş belirli güzelliklerle benzeşen nesnel durumlara tesâdüf edişler (form / ses / koku), real-in çökerttiği idealin tükenişini erteleme işlevi görürler.
Tanrı'nın en büyük düşmanı, dürüstlüktür.
Burukluk, en zinde bulantıdır.
Kendini arayan, hiç bir şey bulmaz. Kendini aramayan, kendisi/ni yaşar.
Şu an, şimdi, BU, evet bu, varlık, bundan daha fazla bir anlam içermeyecek.
Doğa, ancak fiziksel yapısının içsel enerji-si [anarşi-si] ile mümkün olabilir.
Aslında, “benzeşmeci söylem” diye bir şey yok-tur.
İnsan, Tanrı'yı yaratarak ilk-el delüzyonunu, buna mukabil türettiği seküler idealizmi ile de târihsel_faşizmini tümden yasallaştırdı.
Sloganlara nefret borcum var:
KAHR-OLSUN HÜMANİZM®
İlim aramak (filo_sofia), ilim istemini yok etme olanağını aramaktır (miso_sofia)
D a o
Materyalizme lâf etmeden, salavat getir.
Ey ideolog, kendi gerçeğin, aklına hâkimdir.
Metafizik, Nietzsche'nin metafiziğinde son bulur.
Bir eğilimin yetiye dönüşmesi, sadece ç-alışmakla mümkündür.
Metabolizma (ile), Z E N sâyesinde (kestir-meden) anlaş-ılır.
Felsefe yaptığını düşünürken boğazın düğümlenmiyorsa, felsefe yapmadığın için ..
Düş-ün-ü aradığın sürece, duyumların biçimlenecek /herhâlde
Bu bir sürü şey, bu şeylerin ikâmetgâhları, bu şeylerin boşluğu, bu şeyler kendilerini açıklıyorlar, bu şeyler böyle, bu şeyler kendilerini açıklamaktan g-ayrı değil, bu şeyler kendi açıklanışlarından farklı değil, yargılar-üretiliyor: “gerçekten bunun gerçeği bu”, sanrı-sal değil.
Yoğun bir zihinsel konsantrasyon ile, akan bir musluğa ya da bir gazoz kapağına durmadan baktığında, varlığın işleyişini anlayabilirsin.
Ritim, uyar-ır
» müziğin armonisi, bir evrensel armoni beyanı değildir: TAM AKSİ!!!
Stoacılar'a: yapacak daha iyi işiniz yok mu?
Büyük Aristo , olgun bir velettir.
Doğru olan, hâkikât olan değildir. Hâkikât olan, kendi olgusundan itibâren, bilinci, doğrusal olan'la bağlantıya sokar.
Dünya hazlarını boşver, zâten tâtmin de etmezler (yersen).
Ahlâkçılık, tâlihsiz sözlük tanımlarının aksine, bir arzu makinesi olan bedenin fetişizminin, sâhiplenme istemiyle çakışması üzerin(d)e yığılmış bir tımar biçimine dönüşmesi olarak başlayıp, nesillerin vitamini kılındığı ölçüde normâlleşen bir sürü faşizmidir.
Dünya hakkında fikir üretirken, Pasifik okyanusunun derinliklerindeki karanlık mağaralarda amaçsızca savrulan, su-altı feneriyle baktığında görebileceğin su tozlarını unutmaman gerekir.
Yaşam hakkında fikir üretirken, beton kaldırımların saçma sapan yerlerinde filizlenen küçük yeşillikleri unutmaman gerekir.
Zamansal ateist, zamanın B-teorisine
Katı ateist, zamanın A-teorisine
gömülüdür.
Nefretin kökeni, insan değil, onun târihidir.
Leibniz: “Tanrı süper ha! tam da bundan dolayı, her şey kusurun zor-unda”
HASTİR LeN
Yaşam-yordamın, fikir-dizaynınla uyuşmadığı sürece, delirmeye bir adım daha yaklaşacaksın.
Evren, ne'yin için(d)e genişliyor?
Dinamik ev(i)ren, “zât-en” kendi olgusunun faz değişimi olan ge-n--i---ş-----l--------e---------------m---------------------e-------------SİN----------d-------------------------e------------------------------n ibârettir..
Tüm devletler yıkılmak için varlaşırlar.
Kant'ın yalansız toplumu, ebedî barış değil, ebedî sessizlik getirir, çünkü ikinci dolunayı göremez.
Kelimelerin anlamları söküldüğünde, doğa . . .
Hayatını ıskalarsan, pişman olmaya dahi mecâlin kalmamış, sefil bir hâlde ölürsün.
Dinsizin hakkından, îmansız gelir. Spinoza'nın hakkından, Nietzsche gelir.
Dialektik materyalizm ile ontolojik natüralizm arasında teknik bir uyuşmazlık yoktur.
Uyanıklık ve uykuya dalış arasındaki o bir kaç saniyelik aralık, her şeyin cevabı gibi.
Tanrı=Devlet, amigdala_'k-öl-e-Leş'/İM'i_nden beslenir
İnsanın epistemolojisi, ontolojisidir.
Ardışık soruşturma, düşüncenin dindarlığıdır.
İmgelem ile uyarım arasında hiç bir benzerlik yoktur.
(...) şimdi efendim insan doğaası— KES! » SOSYAL YAPI !
Hayvanlar düşünür.
Hislere koşullandırılan kapalı felsefe, bilginlik değil, zırva üretir.
His, histir, soyutlama, soyutlamadır, madde, maddedir.
Gerçek diye aranmaya devam edilen şey, son tahlilde irâdenin özerkliğidir .
Hiç bir ismin, kendine özdeş bir anlamı yoktur.
“Zorla güzellik olmaz”-ın kabûlündeysen, neden anarşist değilsin? Zorla anarşist olunmaz!
Nefretin bilinci, kâlbin kırılmasından doğar; kâlbin kırılması, idealin realle zıtlaşmasından doğar; ideal, algıdan doğar; algı, duyumdan doğar. Duyumun olmadığı yerde, nefret olmaz. [nefret, terkedilebilir]
Sevginin bilinci, kâlbin tâtmin edilişinden doğar: kâlbin tâtmîni, realin idealle tutuşmasından doğar; real, şanstan doğar; şans; bilinmedik şartlardan doğar. Şartın olmadığı yerde, sevgi olmaz. [sevgi, tâlep edilemez]
Bilincin özneye özdeşliği, “tamâmen” ilüzyondur.
“anlıyorum, anlıyorum, bâzen, anlamadığımı anlıyorum, anladığımı düşünmüyorum, hayır, anlamadığımı düşündüğümü anlıyorum, anladığımı düşündüğümü anladığımı sanıyorum, sandığımı düşündüğümü anladığımı sanmadığımı anlıyorum,” SHUT THE FUCK UP
Foucault, felsefeyi organik kılarak, onun zekâsını temsil eder.
istemedi-ği-n için VAR oldu-n
istemedi-ği-n için YOK olacak-sın
(...)
bu sana-nE anlatıyor..?
Mantıksal pozitivizm, yaygın kanının aksine, natüralist bir akım değildi(r).
Bir varlık biçimi, varoluşunun kendisine kazandırdığı meşruiyetten ibârettir, o bir t-özden temel almaz (nir va na)
Feminizm, dişil ruhun ezilmişliğinden değil, erkeğin yetersizliğinden çıkar.
EGO = uyarım»hafıza»bilinç
Özne, kendi bilinci için var olan her şeyin -dır'ındadır.
Kuantum belirsizliği, onu inceleyen süperzekâ fizikçileri meraklandıran, basit bir gerçekliği anlatır ;- )
İrâdeyi açıklamak için idealist metafiziği gerekli gören akla, içerisinde bulunduğunu fel-sefâletin beyanının zorluğu, kuantum belirsizliğine iyedir.
(...)
S-öz, saçmadır.
Felsefe, sade-ce ETİK iç(k)indir.
Kendin/i/den k/açmak, doğanın bir gereğidir. (Telâş, evrensel-dir » N.)
Yaşamda beşinci varoluş biçiminin imkânsızlığı: iyi & evet, iyi & hayır, kötü & evet, kötü & hayır.
Negatif Dialektik
YIK!»sal_dır!
------ » her 1 kavrama : his 1('i) düş_ünceye-(değin)
[başka bir bilinç iç(k)in]
Teşekkür etme
Teşekkür alma
Nehrin tek yaptığı akmaktır
Organik besinler, koyun bokuyla yetişir.
Nasyonalizm, en iğrenç ve aşağılık puştluktur.
Evrim, teleolojik bir işleyiş olmadığı için adına evrim denilendir.
Parlementer demokrasi kavramı, Âdemoğlu târihine yazılmış en ironik olgulardan biridir.
Bir kâlbin saklı arzularınca biçimlenmiş belirli güzelliklerle benzeşen nesnel durumlara tesâdüf edişler (form / ses / koku), real-in çökerttiği idealin tükenişini erteleme işlevi görürler.
Tanrı'nın en büyük düşmanı, dürüstlüktür.
Burukluk, en zinde bulantıdır.
Kendini arayan, hiç bir şey bulmaz. Kendini aramayan, kendisi/ni yaşar.
Şu an, şimdi, BU, evet bu, varlık, bundan daha fazla bir anlam içermeyecek.
Doğa, ancak fiziksel yapısının içsel enerji-si [anarşi-si] ile mümkün olabilir.
Aslında, “benzeşmeci söylem” diye bir şey yok-tur.
İnsan, Tanrı'yı yaratarak ilk-el delüzyonunu, buna mukabil türettiği seküler idealizmi ile de târihsel_faşizmini tümden yasallaştırdı.
Sloganlara nefret borcum var:
KAHR-OLSUN HÜMANİZM®
İlim aramak (filo_sofia), ilim istemini yok etme olanağını aramaktır (miso_sofia)
D a o
Materyalizme lâf etmeden, salavat getir.
Ey ideolog, kendi gerçeğin, aklına hâkimdir.
Metafizik, Nietzsche'nin metafiziğinde son bulur.
Bir eğilimin yetiye dönüşmesi, sadece ç-alışmakla mümkündür.
Metabolizma (ile), Z E N sâyesinde (kestir-meden) anlaş-ılır.
Felsefe yaptığını düşünürken boğazın düğümlenmiyorsa, felsefe yapmadığın için ..
Düş-ün-ü aradığın sürece, duyumların biçimlenecek /herhâlde
Bu bir sürü şey, bu şeylerin ikâmetgâhları, bu şeylerin boşluğu, bu şeyler kendilerini açıklıyorlar, bu şeyler böyle, bu şeyler kendilerini açıklamaktan g-ayrı değil, bu şeyler kendi açıklanışlarından farklı değil, yargılar-üretiliyor: “gerçekten bunun gerçeği bu”, sanrı-sal değil.
Yoğun bir zihinsel konsantrasyon ile, akan bir musluğa ya da bir gazoz kapağına durmadan baktığında, varlığın işleyişini anlayabilirsin.
Ritim, uyar-ır
» müziğin armonisi, bir evrensel armoni beyanı değildir: TAM AKSİ!!!
Stoacılar'a: yapacak daha iyi işiniz yok mu?
Büyük Aristo , olgun bir velettir.
Doğru olan, hâkikât olan değildir. Hâkikât olan, kendi olgusundan itibâren, bilinci, doğrusal olan'la bağlantıya sokar.
Dünya hazlarını boşver, zâten tâtmin de etmezler (yersen).
Ahlâkçılık, tâlihsiz sözlük tanımlarının aksine, bir arzu makinesi olan bedenin fetişizminin, sâhiplenme istemiyle çakışması üzerin(d)e yığılmış bir tımar biçimine dönüşmesi olarak başlayıp, nesillerin vitamini kılındığı ölçüde normâlleşen bir sürü faşizmidir.
Dünya hakkında fikir üretirken, Pasifik okyanusunun derinliklerindeki karanlık mağaralarda amaçsızca savrulan, su-altı feneriyle baktığında görebileceğin su tozlarını unutmaman gerekir.
Yaşam hakkında fikir üretirken, beton kaldırımların saçma sapan yerlerinde filizlenen küçük yeşillikleri unutmaman gerekir.
Zamansal ateist, zamanın B-teorisine
Katı ateist, zamanın A-teorisine
gömülüdür.
Nefretin kökeni, insan değil, onun târihidir.
Leibniz: “Tanrı süper ha! tam da bundan dolayı, her şey kusurun zor-unda”
HASTİR LeN
Yaşam-yordamın, fikir-dizaynınla uyuşmadığı sürece, delirmeye bir adım daha yaklaşacaksın.
Evren, ne'yin için(d)e genişliyor?
Dinamik ev(i)ren, “zât-en” kendi olgusunun faz değişimi olan ge-n--i---ş-----l--------e---------------m---------------------e-------------SİN----------d-------------------------e------------------------------n ibârettir..
Tüm devletler yıkılmak için varlaşırlar.
Kant'ın yalansız toplumu, ebedî barış değil, ebedî sessizlik getirir, çünkü ikinci dolunayı göremez.
Kelimelerin anlamları söküldüğünde, doğa . . .
Hayatını ıskalarsan, pişman olmaya dahi mecâlin kalmamış, sefil bir hâlde ölürsün.
Dinsizin hakkından, îmansız gelir. Spinoza'nın hakkından, Nietzsche gelir.
Dialektik materyalizm ile ontolojik natüralizm arasında teknik bir uyuşmazlık yoktur.
Uyanıklık ve uykuya dalış arasındaki o bir kaç saniyelik aralık, her şeyin cevabı gibi.
Tanrı=Devlet, amigdala_'k-öl-e-Leş'/İM'i_nden beslenir
İnsanın epistemolojisi, ontolojisidir.
Ardışık soruşturma, düşüncenin dindarlığıdır.
İmgelem ile uyarım arasında hiç bir benzerlik yoktur.
(...) şimdi efendim insan doğaası— KES! » SOSYAL YAPI !
Hayvanlar düşünür.
Hislere koşullandırılan kapalı felsefe, bilginlik değil, zırva üretir.
His, histir, soyutlama, soyutlamadır, madde, maddedir.
Gerçek diye aranmaya devam edilen şey, son tahlilde irâdenin özerkliğidir .
Hiç bir ismin, kendine özdeş bir anlamı yoktur.
“Zorla güzellik olmaz”-ın kabûlündeysen, neden anarşist değilsin? Zorla anarşist olunmaz!
Nefretin bilinci, kâlbin kırılmasından doğar; kâlbin kırılması, idealin realle zıtlaşmasından doğar; ideal, algıdan doğar; algı, duyumdan doğar. Duyumun olmadığı yerde, nefret olmaz. [nefret, terkedilebilir]
Sevginin bilinci, kâlbin tâtmin edilişinden doğar: kâlbin tâtmîni, realin idealle tutuşmasından doğar; real, şanstan doğar; şans; bilinmedik şartlardan doğar. Şartın olmadığı yerde, sevgi olmaz. [sevgi, tâlep edilemez]
Bilincin özneye özdeşliği, “tamâmen” ilüzyondur.
“anlıyorum, anlıyorum, bâzen, anlamadığımı anlıyorum, anladığımı düşünmüyorum, hayır, anlamadığımı düşündüğümü anlıyorum, anladığımı düşündüğümü anladığımı sanıyorum, sandığımı düşündüğümü anladığımı sanmadığımı anlıyorum,” SHUT THE FUCK UP
Foucault, felsefeyi organik kılarak, onun zekâsını temsil eder.
istemedi-ği-n için VAR oldu-n
istemedi-ği-n için YOK olacak-sın
(...)
bu sana-nE anlatıyor..?
Mantıksal pozitivizm, yaygın kanının aksine, natüralist bir akım değildi(r).
Bir varlık biçimi, varoluşunun kendisine kazandırdığı meşruiyetten ibârettir, o bir t-özden temel almaz (nir va na)
Feminizm, dişil ruhun ezilmişliğinden değil, erkeğin yetersizliğinden çıkar.
EGO = uyarım»hafıza»bilinç
Özne, kendi bilinci için var olan her şeyin -dır'ındadır.
Kuantum belirsizliği, onu inceleyen süperzekâ fizikçileri meraklandıran, basit bir gerçekliği anlatır ;- )
İrâdeyi açıklamak için idealist metafiziği gerekli gören akla, içerisinde bulunduğunu fel-sefâletin beyanının zorluğu, kuantum belirsizliğine iyedir.
(...)
Son düzenleme: