- Konbuyu başlatan
- #21
- Katılım
- 1 Kas 2012
- Mesajlar
- 3,434
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 0
- Yaş
- 68
Hic bir sey anlamadigini gene ortaya koydun.
Yalniz dedigim gibi bu senin sucun degil; alisilagelmis ve tikanmis olan ufkunun sorunu.
Bunu asmak tabi ki kolay degil.
Herseyden once olandan rahatsizlik duymak gerekir.
Gorunurde sende zaten olandan bir rahatsizlik yok cunku sorgulanmayan bir sey zaten bilincaltindadir.
Buradaolan da yazilanlarin senin bilincaltinda yerlesmis olani rahatsiz etmesi ve bilinc altinin anlamsiz isyanidir.
Zaten bunun farkina varilirsa, bu rahatsizlikbilince tasinabilir.
Aksi daimi olarak bilincaltina ter gelen bir seyin anlamsizca yine bilincaltinin isyani kusmasi olacaktir.
Bunun da boyle olmasinin psikolojisi her bir ferde gore degisir.
Kimi satasir kimi alayaalir kimi gulmeye verir v.s. kisaca her bir davranis cesidi ayni kiside ve farkli kisilerde yer yer ve zaman zaman o anki bilincaltinin rahatsizligi etkisinde tepki olarak yansir.
O yuzden bilincaltinin algisiz bilgisiz ve dusuncesiz isyani "beni zorlama, bana dayatma, beni cileden cikarma" v.s. olacaktir.
Halbuki soru "ben neden zorlaniyorum, ben neden bu soylenenleri dayatma olarak algiliyorum, neden bu soylenenler beni cileden cikariyor?" v.s. sorularini kisinin kendisine sormasi ve kendinden yanit vermesi olacaktir.
Bu en azindan bilincvalti rahatsizligin farkindaligi ve nedeninin bulunmasi Adina bir girisimdir.
Yalniz dedigim gibi bu senin sucun degil; alisilagelmis ve tikanmis olan ufkunun sorunu.
Bunu asmak tabi ki kolay degil.
Herseyden once olandan rahatsizlik duymak gerekir.
Gorunurde sende zaten olandan bir rahatsizlik yok cunku sorgulanmayan bir sey zaten bilincaltindadir.
Buradaolan da yazilanlarin senin bilincaltinda yerlesmis olani rahatsiz etmesi ve bilinc altinin anlamsiz isyanidir.
Zaten bunun farkina varilirsa, bu rahatsizlikbilince tasinabilir.
Aksi daimi olarak bilincaltina ter gelen bir seyin anlamsizca yine bilincaltinin isyani kusmasi olacaktir.
Bunun da boyle olmasinin psikolojisi her bir ferde gore degisir.
Kimi satasir kimi alayaalir kimi gulmeye verir v.s. kisaca her bir davranis cesidi ayni kiside ve farkli kisilerde yer yer ve zaman zaman o anki bilincaltinin rahatsizligi etkisinde tepki olarak yansir.
O yuzden bilincaltinin algisiz bilgisiz ve dusuncesiz isyani "beni zorlama, bana dayatma, beni cileden cikarma" v.s. olacaktir.
Halbuki soru "ben neden zorlaniyorum, ben neden bu soylenenleri dayatma olarak algiliyorum, neden bu soylenenler beni cileden cikariyor?" v.s. sorularini kisinin kendisine sormasi ve kendinden yanit vermesi olacaktir.
Bu en azindan bilincvalti rahatsizligin farkindaligi ve nedeninin bulunmasi Adina bir girisimdir.