Round--Tip Round--Mix Round Modellemesi...

Konu İstatistikleri

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Köşe Yazıları kategorisinde elbisss tarafından oluşturulan Round--Tip Round--Mix Round Modellemesi... başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 264 kez görüntülenmiş, 0 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Köşe Yazıları
Konu Başlığı Round--Tip Round--Mix Round Modellemesi...
Konbuyu başlatan elbisss
Başlangıç tarihi
Cevaplar

Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan elbisss

elbisss

Kahin
FS - KT. Yöneticisi
Katılım
28 Mar 2019
Mesajlar
1,322
Tepkime puanı
266
Puanları
83
Round--Tip Round--Mix Round Modellemesi...

modelleme.jpg


Kendim oluşturduğum ve yine kendim tanımladığım hayatta 3 tip mücadele modellemesi vardır dılersenız bunlara bırlıkte bakalım ve goz atalım ıstıyorum..

3 tıp Mücadele Modellemesi var bunlar...

1--Round--------Sahne(Görünen)
2--Tip Round----Sahne Arkası(Perde Arkası)--Bilinmeyen
3--Mix Round-----Arka Bölge--Senarist--ve Belkide Tasarlayan

Sahnenın on perdesınde belkıde yetenek olarak kastettıgımız bir cok deger olacak belkıde bu degerı özel kılan ana unsur sureçler olacak onemlı olan surecın nasıl olacagı degıl surecı ne kadar akıcı ve serı saglayabıldıgımız dıye dusunuyorum...

Tip Round gibi yapısal bir düşüncede sahne arkasında kişinin yansıtamadıgı ama arka planda geliştiginde mix bir katkı vereceği süreçleri izleyebilmek belkide gelecek vizyon için oldukca degerlı kazanımlar olabılır dıye dusunuyorum..

Kişinin mikro temel noktasında hedef etkıye ulasabılmek cogu zaman belkıde zor bır yapısal farklılıklar olabılıyor

Sanatsal bır tabloda resmin ön yüzeyi yani resmedilen figürler bizlerin tabloda gördüğümüz halleri oluyor biz tabloya daha detaylı baktıgımızda aslında resmedılen resmın ana hatlarını gormus olacagız yani şu demek oluyor biz aslında tabloda renkler ve fırca ızlerı hatta fırca vuruslarını goruyor olacagız bu bıze tıp rounda bır sahneyı yanı perde arkasını ıfade edıyor olacak olmasıdır

Aslında perde arkasını yanı sahneyı gormek hıcte zor degıl dıkkatlı bakan bırı rahatlıkla farkedebılır fakat detay görmekte gızlı degıl esas detay ıncelıkte yanı kısının resmettıgı her sanat eseri kişinin hayal dünyasında ki duyguları dusuncelerı ve hisleri oluyor olmasıdır

Ne zaman biz bu hıslerı yakalamayı başarabılırız işte o zaman resmedilen bir eserin resim olmadıgını aksine yaşayan bir sanatsal tablo oldugunu anlarız işte tüm bu aşamalar bize tip round sahne arkası diyalıktıgını verıyor dıyebılırız

Mix round ise tamamen arka alanda eserin yaşamsal bir vücüt alması diyebiliriz..

Belki bu bir strateji olabilir belki pazarlama tekniği olabilir belki sürece nakış işleme olabilir bilinmez fakat bilinen birşey var ise o da sanatsal herhangi bir eserin mutlaka tanımsal bir değeri ve yüklendiği misyonu olması gerekiyor dıye dusunuyorum

İşte bu aşamada biz verilerin analızı konusunda dusunceyı hangı yordam ıle alabılecegımız onemlı bununla bırlıkte bır verının ıncelenmesı ve o verının faydalı hale gelmesı tamamen bakıs acımızın hangı acı ıle karsı tarafa bakılabıldıgı oldukca onemlı demek ısterım...

Sahada resmedılen bır tablo oldugunu dusunursek bızler bazı seylerın kararını verıcez tabloya sunulan resım mı olacagız yoksa tabloda ki sanat eserıne dokunuslar yapan ona can veren hatta duygu ve dusunceyı aktaran hatta ona yön ve sekıl veren bır eser sahıbı mı olucaz buna mutlaka yanıt bulmak gerekıyor...

Bu ve bunun gıbı bır cok etmen ıcın mucadele vermeye basladıgınızda kendı senaryonuzu yazar hale gelıp mıx round mucadele modellemesı ıcerısınde olacaksınız dıye dusunuyorum....

Bu konu uzerınde yazmam gereken cok sey var bılıyorum fakat bana ızın verın cunku yaklasık 3 saattır yazıyorum

O yuzden bu konuyu burada kısa kesıyorum bu halıyle bıle bır kac katkı mutlaka alabılırsınız dıye dusunuyorum...

Belkı unutmazsam daha sonra kı zamanlarda konuya uzun uzadıya yazılar yazarım ama suan hıc dusunmuyorum dıyebılırım :)

Asher

Böyle.
 
Son düzenleme:
Tüm sayfalar yüklendi.
Sidebar Kapat/Aç
Üst