Felsefe.NET - Düşünce Eleştiri ve Paylaşım Platformu

Go Back   Felsefe.NET - Düşünce Eleştiri ve Paylaşım Platformu > Bilgi ve Tartışma > Haberler

User Tag List

Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 22.05.17, 21:53   #1
Felsefe Aşığı
 ihaveanidea - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Jan 2017
Nereden:
Mesajlar: 198
Standart Suudi iş adamı EVLİ bir kadını istedi

https://www.google.com.tr/amp/m.mill...dunya-2454883/

Olayı bugün gördüm.Resmen iğrendim.İslamın güya saf ve pirupak temsilcilerinin (!) pisliklerine bakın.

O kadının Trump'ın kızının olmasını geçtim.Abi kadın evli ya.Allah sizi bildiği gibi yapsın.Size bakıp dinden soğuyan tüm insanların üzerinizde ahı var bilesiniz.

Kimse bana onlarda çok eşlilik serbest falan demesin.Aynı kitapta size müslüman kadınlar helal kılındı diye de yazar.


_______________________
Sadece bir kez yaşarsın.O halde her gün Toblerone ye!
ihaveanidea isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt 23.05.17, 14:01   #2
ls2
Felsefe Aşığı
 ls2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Jun 2016
Nereden:
Mesajlar: 346
Standart

ya şow yapıyor yada kafayı yemiş fazla takmaya gerek yok derim.

ancak ikişer üçer dörder alın derken dünya nufüsü erkek kadın oranı iyi hesaplanmamış. her erkeğe o kadar düşmesi imkansız. buradan zorlarsak sayısal imkansızlık nedeni ile evlilerle evlilikte mollalarca meşru kılınabilir (kısmen şakadır)


_______________________
Sadelik, iyilik ve doğruluk olmayan yerde büyüklük yoktur. Tolstoy
ls2 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt 25.05.17, 16:20   #3
X
Administrator
 X - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Nov 2013
Nereden:
Mesajlar: 618
Standart

Bunlara islam temsilcisi diyen gitsin bi elini yuzunu yikasin, agzina gargara yapsin, bi kendine gelsin.


_______________________
If you want peace, work for justice.
X isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt 25.05.17, 18:24   #4
lamei
Guest
 lamei - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Nereden:
Mesajlar: n/a
Standart

ihaveanidea Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

Kimse bana onlarda çok eşlilik serbest falan demesin.Aynı kitapta size müslüman kadınlar helal kılındı diye de yazar.
Ehli kitab helal.

---------- Mesajlar Birleştirildi at 18:52 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 18:50 ----------

ls2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
ya şow yapıyor yada kafayı yemiş fazla takmaya gerek yok derim.

ancak ikişer üçer dörder alın derken dünya nufüsü erkek kadın oranı iyi hesaplanmamış. her erkeğe o kadar düşmesi imkansız. buradan zorlarsak sayısal imkansızlık nedeni ile evlilerle evlilikte mollalarca meşru kılınabilir (kısmen şakadır)
bunca bekarımız varken, kimse evlilerin ek evliliğinden bahsetmesin.
Bunalcam.

---------- Mesajlar Birleştirildi at 18:54 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 18:52 ----------

X Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bunlara islam temsilcisi diyen gitsin bi elini yuzunu yikasin, agzina gargara yapsin, bi kendine gelsin.
Haydi "Gerçek İslam bu değol" diyelim de ezber bozulmasın.


 
Alıntı ile Cevapla
Alt 25.05.17, 23:36   #5
X
Administrator
 X - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Nov 2013
Nereden:
Mesajlar: 618
Standart

lamei Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Ehli kitab helal.

---------- Mesajlar Birleştirildi at 18:52 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 18:50 ----------



bunca bekarımız varken, kimse evlilerin ek evliliğinden bahsetmesin.
Bunalcam.

---------- Mesajlar Birleştirildi at 18:54 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 18:52 ----------



Haydi "Gerçek İslam bu değol" diyelim de ezber bozulmasın.
Bir b.ktan haberiniz yok, burada ahkam kesiyorsunuz.

2010'da George Washington Üniversitesi'nin Uluslararası İlişkişler Bölümü'nde hazırlanan ve Global Economic Journal isimli dergisinde yayınlanan “An Economic Islamicity Index” başlıklı makalede; ekonomik ilerleme, devlet yönetimi, insani ve politik haklar ve uluslararası ilişkiler konularındaki uygulamalar dikkate alınarak, ülkelerin yönetim anlayışları, İslam'ın temel ilkeleriyle mukayese edilmiş. Makaleye göre:
Kur'an'ın ortaya koyduğu değerlere uygun yaşayan ülkelerin başında İrlanda, Danimarka ve Lüksemburg geliyor. Türkiye 71, Suudi Arabistan 91, İran 139, Pakistan ise 145. sırada yer alıyor. Makalede değerlendirilen 208 ülke arasında yönetim anlayışı Kur'an'a ve İslami ideallere uygun olduğu belirtilen ilk otuz ülke içerisinde Müslüman bir ülke yer almıyor!
Yani 208 ülkenin ilk otuzunun, Müslüman ülkelerden daha Müslümanca yaşadıkları ortaya çıkmış durumda! Sıkça “Gavur ülkeler” diyerek lafa başlayanlara ya da “Batı uygarlığı ortaya ne koydu” diyenlere duyurula…
Elbette Batı hiçbir konuda la-yüs'el değil. Pek çok açıdan eleştirebilirsiniz; ancak talkını ele verirken; kendiniz nerede duruyorsunuz, insanlığa ne verdiniz ve hangi evrensel projeyle dünyanın karşısına çıktınız, sorarlar adama!


_______________________
If you want peace, work for justice.
X isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt 25.05.17, 23:55   #6
ls2
Felsefe Aşığı
 ls2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Jun 2016
Nereden:
Mesajlar: 346
Standart

birer, ikişer,üçer dörder nikahlanın değil nikahlayın (ayette bahsedilen yetimleri) manasındadır demişti bir hocada. ayet yetimlerle ilgili gerçekten de. hatta nikahlanın kelimesinin aynısının başka ayette nikahlayın diye yorumlandığını söylemişti. peygamberin çok eşli olmasından dolayı zayıf ihtimal bence de ama genede aklımda kaldı işte...

---------- Mesajlar Birleştirildi at 22:55 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 22:41 ----------

X Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bir b.ktan haberiniz yok, burada ahkam kesiyorsunuz.

2010'da George Washington Üniversitesi'nin Uluslararası İlişkişler Bölümü'nde hazırlanan ve Global Economic Journal isimli dergisinde yayınlanan “An Economic Islamicity Index” başlıklı makalede; ekonomik ilerleme, devlet yönetimi, insani ve politik haklar ve uluslararası ilişkiler konularındaki uygulamalar dikkate alınarak, ülkelerin yönetim anlayışları, İslam'ın temel ilkeleriyle mukayese edilmiş. Makaleye göre:
Kur'an'ın ortaya koyduğu değerlere uygun yaşayan ülkelerin başında İrlanda, Danimarka ve Lüksemburg geliyor. Türkiye 71, Suudi Arabistan 91, İran 139, Pakistan ise 145. sırada yer alıyor. Makalede değerlendirilen 208 ülke arasında yönetim anlayışı Kur'an'a ve İslami ideallere uygun olduğu belirtilen ilk otuz ülke içerisinde Müslüman bir ülke yer almıyor!
Yani 208 ülkenin ilk otuzunun, Müslüman ülkelerden daha Müslümanca yaşadıkları ortaya çıkmış durumda! Sıkça “Gavur ülkeler” diyerek lafa başlayanlara ya da “Batı uygarlığı ortaya ne koydu” diyenlere duyurula…
Elbette Batı hiçbir konuda la-yüs'el değil. Pek çok açıdan eleştirebilirsiniz; ancak talkını ele verirken; kendiniz nerede duruyorsunuz, insanlığa ne verdiniz ve hangi evrensel projeyle dünyanın karşısına çıktınız, sorarlar adama!
''ülkelerin yönetim anlayışları'' ''İslam'ın temel ilkeleri'' mukayese edilmiş.

dostum makaleyi gogıl amcadan aradım. bu adamın dediği gibiyse bu sosyal devlet anlayışıdır. İslamda sosyal yanı oldukça güçlü bir din. konu tartışmaya açık elbet ama müslümanca yaşadıkları için böyleler demek hayli iddialı olmuş.

http://www.kocaelibarisgazetesi.com/...ale,56791.html


_______________________
Sadelik, iyilik ve doğruluk olmayan yerde büyüklük yoktur. Tolstoy
ls2 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt 26.05.17, 09:43   #7
lamei
Guest
 lamei - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Nereden:
Mesajlar: n/a
Standart

X Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bir b.ktan haberiniz yok, burada ahkam kesiyorsunuz.

2010'da George Washington Üniversitesi'nin Uluslararası İlişkişler Bölümü'nde hazırlanan ve Global Economic Journal isimli dergisinde yayınlanan “An Economic Islamicity Index” başlıklı makalede; ekonomik ilerleme, devlet yönetimi, insani ve politik haklar ve uluslararası ilişkiler konularındaki uygulamalar dikkate alınarak, ülkelerin yönetim anlayışları, İslam'ın temel ilkeleriyle mukayese edilmiş. Makaleye göre:
Kur'an'ın ortaya koyduğu değerlere uygun yaşayan ülkelerin başında İrlanda, Danimarka ve Lüksemburg geliyor. Türkiye 71, Suudi Arabistan 91, İran 139, Pakistan ise 145. sırada yer alıyor. Makalede değerlendirilen 208 ülke arasında yönetim anlayışı Kur'an'a ve İslami ideallere uygun olduğu belirtilen ilk otuz ülke içerisinde Müslüman bir ülke yer almıyor!
Yani 208 ülkenin ilk otuzunun, Müslüman ülkelerden daha Müslümanca yaşadıkları ortaya çıkmış durumda! Sıkça “Gavur ülkeler” diyerek lafa başlayanlara ya da “Batı uygarlığı ortaya ne koydu” diyenlere duyurula…
Elbette Batı hiçbir konuda la-yüs'el değil. Pek çok açıdan eleştirebilirsiniz; ancak talkını ele verirken; kendiniz nerede duruyorsunuz, insanlığa ne verdiniz ve hangi evrensel projeyle dünyanın karşısına çıktınız, sorarlar adama!
Hadi beni geçtim,
Senin bu uslub oldu mu?


 
Alıntı ile Cevapla
Alt 27.05.17, 00:32   #8
Gönüllü Felsefeci
 ElChupakabra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Feb 2014
Nereden:
Mesajlar: 47
Standart

Anlamak için inanıyorum. diyordu bir kilise babası erken ortaçağda.. Düşünce tarihinin hangi yüzyılını yaşıyoruz toplumca krstirmek zor..


_______________________
...
ElChupakabra isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Cevapla