Felsefe.NET - Düşünce Eleştiri ve Paylaşım Platformu

Go Back   Felsefe.NET - Düşünce Eleştiri ve Paylaşım Platformu > Konu Dışı > Diğer Konu Dışı Başlıklar

User Tag List

Like Tree2Likes

Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 24.11.16, 17:19   #11
Düşünür
 sanalmanik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Dec 2013
Nereden:
Mesajlar: 3.296
Standart

insan tanrıyı bulabilir mi?
sorgusundan taşımadır

yukarıdaki başlık ve aşağıdaki post sonuna girilmiş yazım-uzatma ve eğlenme, denem vb. metinleridir
insan tanrıyı bulabilir mi?

----

kişiye değişken olmakla birlikte buraya konulan insan profili önemlidir

tüm varoluşu sorgulayacak derinlikte yönelimli bilinçlilik kalıbı profili taşıyacak bir insan zihni örneğin bilgi üretilebilir sorgulayabilir ve elindeki az (gözlem veri materyaline rağmen) az sonuçtan erdemlere ve donanmalara varabilir-çıktılara
ve bir adada bile olsa, yalnız bile olsa, varoluşun tüm mutlak bilgisine erebilirdi
belki daha kolay olurdu ama kendini tanrı zannederdi
en iyi ergi budur burda bizce çünkü ben bu duruma kendimi niye koydum sonuçta -bu sonuca varırdı da
varoluşunu derinden kavrayabilir sonuçta
ben buna erdim vardım gerisi size kalmış

yazmak olsun diye yazdım-boşum boşta
anasayfadan daldım kim ne okuyor
yazmak olsun yazdım
öyle
kusura bakmayın

---------- Mesajlar Birleştirildi at 20:20 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 19:58 ----------

ya da şöyle tanrıyı bulabilir miydi?
evet ya da hayır

tanrıyı bulabilir miydi evet
ben tanrıyım/değilim -buldu sağlar
o tanrı -buldu sağlar
kaya tanrı -buldu sağlar
geçer
geçer

(bir tanrı (bu yapıyı yapıcı neden-güç-itki-özne) var ve yok
- bu şey yaratıldı mı? yapıldı ve oluşuturuldu mu?
öylece mi vardı ?
varsa var? neden nar-niye var?
değil ya da
nasıl? sadece var)

--
tanrıyı bulamaz dı hayır
ben tanrı değilim
o tanrı değil
şu tanrı değil
gök kendini yaratmış-türetmiş ve varetmiş olamaz-nedeni yok

(yüskellenmiş nesneler-yağmur ve gök gürültüsü-
uçabilen ve uzağı görebilen kuşlar ve düşler kurardı- göklerin ardını arardı)

-
beni taş yaratmış/gerçekleştirmiş olamaz
ben her şey gerçekleştirmiş olabilir
beni ben varetmiş olabilirim ve /ya da olamam

-
insan doğal olarak sorarken,düşünürken bir olasılıklar zincirinde bu takılır diyelim örn. ve eğer takılırsa mesela beni ben varettim ya da beni ben varetmiş olabilir miyim diye sorarsa/düşünürse olasılıksal sınamaya girişipte

tekrar devam eder
ben beni bu durumda neden varetmiş-gerçekleştirmiş ve yaratmış olabilrim
kendimi sınayayım diye?
neyle-what?
neden

eğer buna mantıklı nedenler öne sürerse ve kendien kabul ve ikna sunarsa ?

eğer böyle bir varlık gerçekleştirmesi bütünlemesi tutarsa, yani ,böyle kendi varetmiş oalrak kendini yi güvende ve huzurlu hissediyor hissedcekse neden olmasın
bir biçidme varlığını bütünlemeli mi?
inanlı ya da inançsız farketmez bunu yaşayabilir ki artı bu olasılıktır
sonsuz ihtimalli varoluş sorgusu gerçeği ve sonsuz insan kişi profili dayatır bu sorgu bize daha baştan

-soran ben diye soruyor sanırım- o bulsun?

diğer de; tanrışık zihin kalıbı bir ölçüde bunu düşünür düşünmeli ve kabu letmeli ya da bu sonuca ermelidir
tanrı öyle yaratmışsa öyledir o zaman değilse değildir
tanrı varsa/yaratmışsa ve bulma yetisi vermişse bulur değilse bulmaz ve sorgu biter diğerde sadece bu
ve tanrı (o yönde) yeti vermişse (sunmuşsa) bulur o zaman
tanrının dediği olur o zaman o ne derse o -vay anasını
tanrılı zihin için bu

---
olasılık zincirleri ve sorular-hayaller hülyalar kurar tabi ki adamım;
düşünmenin kralını ,şov, yapar orda bi de bu

---------- Mesajlar Birleştirildi at 20:45 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 20:20 ----------

metoforik şov

--
kendi varlığının kendindenliğini- kendi nedenselliği üzerine sorgular

üretilebilecek en yetkin, en kararlı en tutumlu gözlem ya da ikna budur çünkü kendi varlığını kendinin yarattığını , varettiğini ay da yaratımsızlığını sorgular -
kendidir çünkü var gözlemi bunu dayatır ve sunar ikna olarak

ben benden/şeyden ve diğer şeyden ötürü (herşeyle birlikte içiçe) varım
ikna budur çünkü diğerleri hep diğer şeyleri arar suçlar ya da suçu diğerlerine atar bakın

en sorumluluk alan yaklaşım ya da yaratım yaklaşımı /varlık yaklaşımı budur
bi tanrı beni niye yaratsın gökte bi şey niye yaratsın
soruları göz önüne getirmeli yerine koyarak o halde başlayalım ve devam edelim

bu şey var ve ne yapıyor
ne zamandır var ve olacak

bence bir düzen -sorgu düzeni ve metafor kurabilirdi kendine
aşama aşama ilerlerdi
keşif ve heyecan duyardı hatta bundan vakit geçerdi

gökte yerde bi şey beni niye neden yaratsın (öğrenmelerle bileşik ve ilişkili ancak fikir yürütmelerle
tutarlı yanıt parametresi ve süzgeçleri taraması

a-
gözlemek için
b-balık avlayayım diye
c- balık avlarken aç kalayım üzlüleyim beni seyrede diye
z-beni başka bir görevle görevlendirecek eğitiyor

yani yaratım-olan varolan ya da bakış ben varım (kendi varlığıdır)
ve diğer şeyler var (alan, dışarısı dış dünya görüntüsüne bağlı ögeler bütünü var)

bunlar ne işe yarar
görüyorum
kokluyorum
duyuyorum

yemek, bakmak ve duymak
özne yüklem paradoksları
dili olmayacak ancak düşünceler kendilerini daha net dayatabilir bu durumda
dille yapması gerekmiyor
bu konudak paradigmayı bilmiyoruz ne yazık ki ancak üç boyutlu düşünebiliyor

üç boyutlu matematik ve mantık, varlık ispatı/kanısı için (varoluşsal nitede güvenliyse o bulurdu)
yeterliyse, kanılıysa ve kişi ya da insan algı olarak bununla donatılmışsa var

varoluşsal nitesinin üç boyutlu yitesi/yetisi onu kapsıyorsa bu algıyı oluşturma (bu sorguyau sağlama cevap verme yetisi donalıysa erişir ya da erişemez tutum budur. yetisi sağlar ya da yetisi varsa sağlayabilir ya da sağlayamaz-yetisi yoksa sağlayamaz önermeleri geçerlidir)

varsa ya da bulası yetkinlikle donalı ise) yetisini kapsıyor ve içeriyorsa sonuç ergidir-ergi dahilindedir paradigma türetmeyin

bulur
burda varlık

-kendi sorumluluğu -nu üzerine alır başkalarına devretmez
kendi eylemlerine karar veren karar verici mekanizması

o halde varım yola devam etmeliyim der
diğeri yaşamak ters güdü

ölüme gebe bekleyiş

tanrı yarattı
kaya yarattı
acı çeker
acı çeker

başkaları ya da başka şeyler ve başka sonsuz şeye,nedne ve özgeye varoluş yüklemliliği ay da özneliği giderebilir ve yükleyebilirdi
ve tüm bunlara, sonsuz şeye de (kavramsal türetmesi ve ergisi hayali olasılığı dahilinde) varoluş öznemi ya da yüklemi ya da nedenselliği öne sürebilirdi

kendi üzeirnden dolaylılık ya da değil
ama bi kaç basamağa indirilebilyor bu sorgu
ben yaratıldım ya da yaratılmadım
vardım ya da yoktum varım
benden önce yer vardı
yer hep vardı nereye gidebilridi

yaratıldı isem eğer
beni ben cinsinden bi şey yaratmış ,gerçekleştirmiş olabilir ve ya da olamaz
öylece varım
ben cinsinden aşkın ya da değil
beni ben cinsinden olmayan bi şey ve kimse ya da neden ve olgu öne sürmüş türetmiş olabilir ve ya da olamazlı sınamalar

muhtemelen evrenin, diğer şeyin ve gerçekliğin yarattığını içerdiğini ve yüceliğini öne sürerdi kabul

kendi olmayan başka şeye yüklemek
yükler başka yüklemler ve özneler ve sebepler bulur ve üretir

kendi varlığını kabul edene kadar acı eçeker
bilincin mekanizmaları var küçümsemeyin
bilinç kendini o duruma koyuyorsa
subjektif bilinç subjektif gözlemcidir
gözlemciye göre subjektif
gözlenmeyen ağaç var mıdır?

nedenler ve sonuçlar üzerine aşkın düşünme türetecektir bakınız
varsayım

(ben sadece müsamere savlıyorum biliyorsuun atıp tutmak var inanmayın sakın ha sorgulayın)

(hangi kanadı tuttuysam onu savlarım maksat iyi savlamak, iyi savlama gele

(sağ kanat sol kanat farketmez nerden tutuysam orda yürür atarım golü böyle düşün)

"ben sadece savlama savlıyorum"

yapar ancak önceden güdülenmiştir-gözlem neye güdülenmiş ruh profili bunu açıklar önceden
gözlem profili kime gözlem sağlıyor doğaya mı?

gök yarattı diyebilir
yıldız şimşek gökte bi şey var
gökte bi şey varlar hissi doğardı
ya da
kaya yarattı kendini gözlemleyeyim diye
kendine gözlem ve ikna sağlar buna
kayayı tanrılaştırır metaforlaştırır içine inanç ve göz düşünce gözlem yetisi verir verir

"her şey mümkün sonsuz olasılıklı sonsuz olasılık"

--
sayısal olmayan sonsuzlukluluk bilene kadar ki bu teorik olarak mümkün,

sayısal olmayan sonsuzluk
başlangıçsızlık, aynı yerde olmak, aynı şey olmak, değişmemek bitmemek gibi özsel kavramlar/anlamlar taşır sanırım emin değilim bundan çünkü hiç bir zaman açıklayamadım-kavrayamadım bunu ben

bitmeyen tükenmeyen şey sonsuzdur
ya da öyle midir? değil midir?


a vardır
b yoktur
ya sonsuz yoktur ya sonsuz vardır

mantık poradoksları bizi nereye götürecek götürmedi ama sonsuz yokluk sonsuz yokluktur
(tez-sentez pradox ?)
bir var gele bir yok gele buna felsefe diyorsunuz ama

-

varlık ya da varolan şeyler bütününe dayanak tümel için;

a- -şimdi varsa sonra yoktur
b- herhangi bir bir zaman olmayacaksa (ya da yokluk olarak olacaksa ve varolacaksa) o şimdi yoktur ya da yokluktur
(bu biz nere götürecek?
size evet mutlak size??)

yokluk doğurgandır ya da değildir
yokluk başlatgandır ya da değildir
yokluktan varlık türer ya da türemez
yokluk (varlığı) içergendir ya da değildir
yokluk yokluktur salt yokluk ve hiç olmayış mutlak yokluğunda yitiş kayboluş

SONSUZ ENERJİYİ VE OLANI VAROLUŞU NERE KAYBEDECEKSİNİZ?

-VAROLUŞUN ÇÖPLÜĞÜNÜ NERE TIKACASINIZ? YOKOLUŞA MI GÖTÜRECEK SİNİZ? ORA BİR ÇÖPLÜK OLMALI


nedensiz şeyleri kaybedemezsiniz
varoluşu yitiremez

KENDİNİ YUTAN DELİK DÜŞÜNÜN
HADİ VAROLUŞU ALIN VE Bİ YERE KAPATIN GÖTÜRÜN
YOKLUK DİYE BİR DELİĞE Mİ? YER Mİ?
VAROLUŞ MU ONA BAĞLANIYOR VE AÇILIYORR

000 -HİÇLİK VAR HİÇLİK -HİÇ SÖZEDİLMEDİ?

TÜM ÖLÇEKTE Mİ?
VAROLANIN KALINTISI NERDE YIKIMDAN SONRA?
SONRADAN SONRA?

TÜM VAROLANIN KALINTISI VE TÜM VAROLANIN TÜM KALINTISI (YADA NEDENİ VE SONUCU -SONRACIĞI DA- SİZCE) HİÇLİK YA DA YOKLUKTA MI BEKELEMEKTEDİR?

önce yokluktu sonra hiçlik midir?

önermeleri askıya alın uyuyun

tümden yokluk hayal etmeyin eden nasıl ediyor mümkün mü ama bu düşünceler nasıl türüyor siz karar verin şimdi nasılına
zırvalar öğretmeyecekler size felsefe inanmayın ve takip edin
kaçırmayın

ve öğretmeyecekler görüyorsunuz

c- şimdi vardı sonra yokolacak -bilemem ?


---------- Mesajlar Birleştirildi at 20:55 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 20:45 ----------

çözemiyorlar çünkü cevap orda duruyor
çözüm ilginç bir kelime ama bu bana ne çağrıştırıyor- bağlı mı?

VAROLUŞ, HİÇLİK VE DİĞERLERİ NASIL SOMUT ALANLARDIR, NASIL SOMUTLANIR_SOMUTLAŞIR
HİÇLİK NE HALDEDİR HİÇ HALİNDE MİDİR?

Tümvarolanı zamanda yitiremezsiniz zaman bir çöplük mü onu bir hale ya da halden hale koyma
Zaman yokolsa bile geriye bi şeyler kalır
Tümvarolan yokolsa bile geriye bir atık artık ya da boşluk herhangi bi şeyler bırakması gerekmez mi? bırakır
küçülme büyülme yapay kavramlar değil mi?
Eğer varlık içinde varolma bilinci ya da yetsi nitesi taşıyorsa onu vareder ya da varolurdu
eğer varlık doğal bir varlık yada evrimleşme oluşturabilecek güçteyse onu yine vareder
en kötü yokolma da bile onu yeniden vareder ve türetir
Tüm evren dönmeyi dudurup bir çöplük olsa ne olur-olduğu yere yığılır mı?
Bir şeyin çöpü geride bir iz bırakır

Her şey bir şeylere dönüşerek yaşar ve varolur


---------- Mesajlar Birleştirildi at 21:15 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 20:55 ----------

kişi varoluşunun yükünü/yükümünü kimseye atmazsa bu irade serbestisi, kaçınmama, kaçamama-kaçmama ya da kumpassız dövüş- kaçamama çıkmazı- kaçmazı olur hadi hodri meydan
diğerleri kaçak dövüşür
ve estetiktir

bilim salatada cacık doğruyordur!


---------- Mesajlar Birleştirildi at 21:20 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 21:15 ----------

BENİ "A" ÖZNESİ YARATTI
BENİ "B" YÜKLEMİ YARATTI
BENİ BU YÜK VE VAROLUŞ İÇERTTİ
devam
sancak
beni ben bile yaratmadım çünkü bildiğim şu, ben varım ve varolandan ötürü içeri içrek bir halde bulunuyorum ve varım
diğer varolan var ve o ne?

---------- Mesajlar Birleştirildi at 21:22 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 21:20 ----------

sorular tüm varolana yöneltilir ya da diğer şeye -şeylere tüm nesneye candana ve özneye herşeye ama neye?
nesne olmayana,,--- vayy -nesne olmayanı nerden bileceksiniz?

---------- Mesajlar Birleştirildi at 21:22 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 21:22 ----------

gözlem soruları kendi içerir- peki gözlem ne yapıyor?

---------- Mesajlar Birleştirildi at 21:26 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 21:22 ----------

beni a öznesinin yaratığını bilmiyorum ve şimdi beni b yüklemi içertti, varoluş etti
-içinde fiili ;içinde varım ne oluyor şimdi?
içinde fiili ne yapıyor canım?

içindeyim içindesin içinde olmak
neyin mi? kimin what?
nelerin
herşeyin ya da hiçbirşeyin a -

(oolacak olacak devam)

---------- Mesajlar Birleştirildi at 21:29 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 21:26 ----------

içertit-hepertti -kattı hpert
içerişiğim, bağdaşığım -bunlar bilim

herşeyşiğim-herşey cinsinden bedenim var ve beni içeriyor
şimdi bu cümle ne yapıyor?


herşey cinsinden birbirine bilişik-bileşik içerşik şeylere içerşiğim ya da bileşiğim (bilişiğim de aynı zamanda)
şimdi bu yüklem cümle özne ya da paradoks bize ne ifadeler sunuyor
önermeleri derleyin hadi çabuk
üç toplamda bir veriyor bu

bilişiklik var- a

sonuca yürü paradox kim tutar be heyyy

---------- Mesajlar Birleştirildi at 21:32 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 21:29 ----------

bilişkiliğin ya da bilimin varlığından sözetmedik mi şimdi? daha önce, biz,

bilişiklik var -a bilirlik var

bilir kim ya da ne paradox

bilir'i kim tümeller, ne tümeller ya da tümeller mi? tümellenir mi de?
bilim tümellenir mi? biliş tümellenir mi? bilişin tümel algısı var mıdır yok mudur? bunlar hep soru ve sorun cevap bekliyor bunlar hadi

---------- Mesajlar Birleştirildi at 21:33 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 21:32 ----------

bilişin tümelleşik ifadesiyle tekilleşik ifadesi arasındaki farklar

a-vaazınızı veriniz
b-cevapları okuyunuz
c-yeniden okuyunuz
z-susunuz

---------- Mesajlar Birleştirildi at 21:35 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 21:33 ----------

a- herşey cinsinden aynı ölçülebilir bedene sahibim
değilim mi? değilim mi?

---------- Mesajlar Birleştirildi at 21:42 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 21:35 ----------

z-herşey cinsinden sınıflanamaz ögem yoktur

vv- diğer bir şey cinsinden öge içermem ya da içeririm ya da dışarırım ve kurtarırım paçayı da

herbirşey cinsinden tümeller ve paradokslar


herbirşey cinsinden işlemselim
hiçbir şey herbirşey cinsinden şeylere dahil mi değil mi? karar ver ya da ....

matematik öğren canım

hiçbirşey cinsindenim ya da değilim
hiçbir şey var ve yoktur -(hiçbir şey nadirdir) nedir canım bu hiçbir şeyler tümeli ve masalı şimdi
hiçbirşey cinsinden şey içeririm ve içermem -çiftli mantık paradoksu

hiçbir şey bende de var ve yok
hiçbirşeye dahil değilim


"hiç her; hiç hep karşıtlığı 'oku' öğren "

---------- Mesajlar Birleştirildi at 21:53 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 21:42 ----------

"BİRİSİ NE KADAR 'HER'CİYİM DİYORSA O KADAR HİÇÇİYİM DİYEBİLİRİM"
ve =hercilik

hercilizm var bizim köyde anlatılır pek tutmaz yavan

nasrettin hoca atına binmiş ya kısmet demiş

BEN YAZMIYORUM ZİHİN YAZIYOR
arada kakmalar var ego sanal tuş takımından

bunun nasıl olduğunu ise hiç bilmiyorum

HİÇ VARSA ÖNCE, DAHA ÖNCE HER VARDIR ,
BENCE HER DEN GELİŞ, HİÇE GİDİŞ VE HEP TE/DE DURAK

hiç ile her arası sentesi
gipotenusu portetenuzu alinir ve ikiye bolenir yavrum

---------- Mesajlar Birleştirildi at 21:58 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 21:53 ----------

zaman hiçle var arasını çeyrek geçiyor
kesin
iki asrada bölüyordur ama kaça bölüyor
sonsuz sayıda bölüm ve sayı sınırlı ise sonsuz sayıda (hipotenus) olasılık o halde zaman hipotezi üzerine üretmeli üretilmelidir

açık kapılı yar düşünmeyin-zihinde daire yüzeyi var şimdilik ama değişecek bu

başlayıp biten şeylerin arası
ve başlama bitiş bir dönüştür -sadece bir dönüş tur
(bir daire de başlama ve bitmyi tanımlayın en kolayı bu)
o halde başlayıp biten şeylerin arası var ;yarısı var öte yarısı var-çıkmazı var

başlayıp bitmeler bi daha başlar o halde başlar ya da biter

biri neden son hareket olsun canım?

ilk hareket ve son hareketten sonra başka -bir- hareket yok mu?

---------- Mesajlar Birleştirildi at 22:09 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 21:58 ----------

Bir Daire Yüzeyinde ve Hiç ve Her İfade Edilebilir mi?

Elinizde bir boşluk varsa evet

ancak daire ne duruma taşınacak _var edilecek (yani hiçi ifade etmek için daireyi boş alan dışına götürmeyi denedik-bu ikinci bir alan demektir -Bir ant iala nay da başka alan/dieğr bağdaşık alan)

sonrasında öncesine ama ne_
zaman burda mı devreye giriyor zaman hereketi tanımıyor sanırız

daire boşluktan taşınırsa canım-dışlanırsa?

(denemeler sadece benimkisi daha iyisini siz yapın please!sendroma)

ikincil bir boşluk gerekir alan gerekir
bingo tanımla
birinci boşluk bir olsun alan
zihin nerde devreye giriyor boşluk ne?
zihin tanımlı

sadece devam et olur mu lütfen çok karıştırma

---------- Mesajlar Birleştirildi at 22:26 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 22:09 ----------

"Boşluk ve Daire Kavramlarıyla matematik Yapmak -Bölüm 1 -Başlangıç Çıpası"

Bilinen tarihsel başlangıç denemelerinden herhangi bir tanesi yüzeyi

Gerçek sayılarla gerek işlevlerle ve üç boyutlu yüzeylerle zihinsel matematik işlevleri türetmek (ve egzersize)

Boşluk 1 ya da sıfır ve boşluktaki ilk enerji hareket ya da çizim ve devinim x cinsinden 1 olmasın bu olmadı neden?
çünkü o bir
ne?
hareket zaman canım

Öncelikle arkadan bakışlı ileririmizdeki zihinsel boşluğa bir daire yerleştirmeyi denedik
Dünyayı dış uzaydan izlemek gibi bu
(Boşluğu düzlemsel bir paralelle dikey vb.olarak keserek/perdeleyerek arkadan bakışlı izliyoruz-gözlemci dışarda)

(Böyle bir kullanımda boşluğu dışardan kapatarak bitiremezsiniz-alan açık kalır-bunu sonradan farkettik ve araya girdik bunu da ikincil özne girdisi )
(Gözlemci arkasındaki boşluğu düşünemiyor-karanlık bir sırt arkası ya da karanalık a yapışık bir yerden içeriye dış bakış izlenimi ve ayna dan camdan ileri içeri fikri geliştirebiliyor
Daha sornaki bakışalrsa aradayi dikey perdeyi küçük camlaştırmayı-pencereleştirmeyi denedik
Gözlemci bu durumda uzay boşluğunda kaldı hissetti ancak yine arka derinliği düşünemiyordu, üç boyutlu çepeçevre bir uzay var nedne ikiboyutlu düşünüyorsun-bu kendi oluyordu
Neden ikinci gözlemci kullanıyoruz bunu düşündük

--
daireyi baktığımız yönden izleybiliyorduk sadece -arada bir perde var gibiydi ve gözlemci dışarda perdesel bakış çünkü daireyi ancak karşı yönden görebiliyoruz ancak üç boyutlu dünyada olduğumuz için onu içten dıştan görselleştirebiliyoruz ancak zihinsel algı yüzeyinden fenomen böyle kullandık

İkincil olarak ilk alan yada dış boşluğun açıklığını kapalılığını düşündük. teorik olarak boşluğu kapatmalıydık çünkü.
(Kapalısız boşluk her yer nasıl olur çoklu girdi boyut nedir ki?)

bu bizi ilk boşluğu ve alanımızı -kapalı alanımızı ve evren çemberimizi kısaca ikinci bir boşluk için yerleştirme gereksinimine sevk etti .Boşluğu sarmalayan kuşatan bir dış boşluk olmadan onu düşünemiyoruz

ve ilginçtir galiba dış gözlemci kalırsak ve içten gerçek evreni gözlemci uyarlayarak düşünmezsek arada hep bir perde kalıyor ya da
derinlik perde arkasından abilienen algıyla özdeşik vurgulanıyordu

-Gözlemci yerine gitmeli gözlemci için yer bura
(bu tanrı mı? sapmalı algı? neeyyy neyy)

ve arka boşlukta daireyi dıştan izleyen gözlemci var he neyse böyle de işlemlenebilir ve ikiboyutluluk üç boyutlluk işlev yorumları sunamadık biz yeterince

sadece içimizden kısmen ikiboyutluluk üzerine/içine -dışına üçboyutlulu izlem oturtma ve pencere gibi işlevler geldi

(bence satmayın!

---------- Mesajlar Birleştirildi at 22:27 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 22:26 ----------

eğer kavramın önemini bilseydi yüztrilyon ederdi burası sadece
bize ikincil post yada alan verin ve kişisel blog izlem alanı ya da benzeri açın

---------- Mesajlar Birleştirildi at 22:36 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 22:27 ----------

arkadaki hiç boşluğu nolacak lann!!

-Gözlemciyi tek dünyaya; dünya içine çekme;
dışardan gözlemci eklememe vurguları -denemeleri
ve uzay boşluğundaki gözlemciyi dünyadan taşıma ve dünyaya getirme(kendini tek alanda tek gözlemci olarak varetme denemeleri devam ediyor

---------- Mesajlar Birleştirildi at 13:02 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 11:57 ----------

üç boyutlu matematik alan ve gözlem dışardan dört boyutlu algıya gözleme matematiği ve dahası alan ya da istence ihtiyaç duyuyor anladık gibi ancak bu algıyı nasıl kurabiliriz ve bu yargıyı nasıl sağlayabiliriz-
derinlik

ben anladım ben anladım boşluğu kuramıyoruz bu şekil tam değil anladım

en azından bi şey hissettiğimi anladım

---------- Mesajlar Birleştirildi at 13:06 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 13:02 ----------

üç boyut algısıyla alanı kapatamıyorsunuz dış alanı sürekli büyüyor dışa açıklık çizersenzide algı oluşturamıyorsunuz
ne kadar büyük olduğunun önemi yok büyükük görece bir kavram bi yerde kapanmalı ya da bir dış sunmalı dış tabir edilmeli
ve dışın bir sınır yok mudur ikilemi doğar sınır nedir? boşluk edir?
bu bir alandır paradigmadır

---------- Mesajlar Birleştirildi at 13:07 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 13:06 ----------

evren başka bir paradigmaya ya da alana bağımlı algı bize bunu söylüyor boşluğun dışı yok

---------- Mesajlar Birleştirildi at 13:15 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 13:07 ----------

evren için ya da fiziksel uzay için
uzay boşluğunda ne kadar giderseniz gidin açık bir uç son kalıyor
bir evren bitimi yeri/perdesi/dışı-bileşiği düşünemiyorsunuz
-evreni kaaptamıyorsunuz ya da -oluşturamıyorve kapayım-kapanım bitim alanı tanımlayamıyorsunuz ona
bu fiziksel şekillerle ve algılarla mümkün değil bu algı oluşmuyor -oluşmayacak benzeri algı beni kuşatıyor
sonsuz düzlemsel boşlukluluk ikilemi gibi şey beni sarıyor

bir daireyi kapatırsanız ya da evreni bir daire olarak düşünürseniz dıştaki boşluğu ve alanımsıyı kapatamıyor kuşatamıyor ve fiziksel olarak oluşturamıyorsunuz. ona fiziksel biçim sunamıyorsunuz

(başka bir şekilsiz belli dğeil yada belirsiz duyumsuz bir boşluğa gebe olmaksızın ) tanımlayamıyorsunuz-fiziksel belirteçler antiler ve şekiller vermiyor ve sağlayamıyorsuunz
bu bizi daha yüskek bir matematiğe ya da algı yönelime itmeli

---------- Mesajlar Birleştirildi at 13:19 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 13:15 ----------

evren yerini ve fizikselliğini üçboyutlu fiziksellikle tanımlayamıyorsunuz
evren içeren (evren yerini içeren alan olarak)
alan kapalısı ya da bitişi ya da dışı onun şekli ve biçimi niteliği olarakta üç boyutlu fiziksellikle nihai olarak tutumlanmıyor ve kapanmıyor-açıklanmıyor
bu bizde hep- boşluk bırakıyor
ya da
evren yerini ve fizikselliğini üçboyutlu fiziksellikle -nihai olarak- tanımlayamıyorsunuz
bunu tartışmak bizi daha nihai bir keskinliğe itiyor


_______________________
"sanalmanik yazımlarının, yapılandırmacı/eleştirel ve empatik/eleştirel okuma süzgeçlerinden geç-mesini rica etmektedir"
-
Bilgi toplamak ve öğrenmek için çabalayan bir grup; bilindik ve antik yöntemlerle bilgi toplarken , bir yandan da viya tahtalarıyla deneme oturumları sürdürdüler ve umulmadık bir biçimde, aşağıdaki masalı derlerler.
-
İşte buna viya/tamyol ileri diyoruz
-
Türkçe Tanıtım
http://tr.cassiopaea.org/

Giriş
http://www.baskalarinahizmet.com/topic.asp?TOPIC_ID=7

Konu sanalmanik tarafından (26.11.16 Saat 01:17 ) değiştirilmiştir.
sanalmanik isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt 25.11.16, 03:31   #12
Düşünür
 sanalmanik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Dec 2013
Nereden:
Mesajlar: 3.296
Standart

site:felsefe.net
google sıralamasında
Kasyopya Bilgileri 38 ve AKsyopya Deneyi 19. sıra ve Kasyopya Celseleri ilk 100 de yer almıyor

eğer üçünü ilk potaya ya da ilk sıraya ya da gogole ilk sayfaya oralara bir yerlere yerleştirecek bir başlık olsaydı onu açardım

ya da arama kavram popülerleri üzerine farklı yaklaşımlar

Alternatif Gerçeklik bilgisi ya da yaklaşımları
üzerine deneme 1
Gerçek nedir?
saçma

zamandayolculuk felan saçma ordan defedilmeli

modern gerçeklik sorgusu yaklaşımları
yeni gerçeklik paradigmaları
21. yüzyılın keşifleri
21. yüzyılın en büyük keşfi

"alternatif gerçeklik"
"sıçrama"

bir bilim forumun girmeli öyle ya da böyle biri girmeli denemeli
sabit yaklaşımla sticky olmalı
ilk öm ve deneme ile
nazikane yakşalımla

izin alınarak ve fikir sunularak yaklaşılmalı çok okunan


_______________________
"sanalmanik yazımlarının, yapılandırmacı/eleştirel ve empatik/eleştirel okuma süzgeçlerinden geç-mesini rica etmektedir"
-
Bilgi toplamak ve öğrenmek için çabalayan bir grup; bilindik ve antik yöntemlerle bilgi toplarken , bir yandan da viya tahtalarıyla deneme oturumları sürdürdüler ve umulmadık bir biçimde, aşağıdaki masalı derlerler.
-
İşte buna viya/tamyol ileri diyoruz
-
Türkçe Tanıtım
http://tr.cassiopaea.org/

Giriş
http://www.baskalarinahizmet.com/topic.asp?TOPIC_ID=7
sanalmanik isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt 25.11.16, 22:19   #13
Düşünür
 sanalmanik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Dec 2013
Nereden:
Mesajlar: 3.296
Standart

"Kasyopya Deneyi Transkriptleri"
"Kasyopya Deneme Transkriptleri"
n de en az buranın birinci çıkmasını sağlayacağım ve eğer arkadaşlar dağıtırsa ya da yardım ederse ya da kanallarsa ve sunarsa ya da benzeri mail vb ile "bir dost " ile bir dost " yardımı ile

deniyoruz şimdi gelecekle kalın

başlık konusunda kararsızlık içerik memnun etmemesi hadisesi

---------- Mesajlar Birleştirildi at 13:54 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 13:50 ----------

eğer bu gözlem birinci izlem sağlamazsa "kasyopya transkriptleri" ya da benzeri yeni ifadeler aranacak

---------- Mesajlar Birleştirildi at 13:57 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 13:54 ----------

eğer bu izlem ve izlemler birincilik sağlamazsa

"kasyoypa deney transkirptleri"
"kasyopya materyali
kasyopya verisi
kasyopya bilgi oturumları
kasyopya bilgi derlemeleri
kasyopya bilgi söylevleri
kasyopya celse kayıtları
Kasyopya oturum Kayıtları
Kasyopya Bilgi oturumu Verileri /Kasyopya Bilgi Oturumları Ham Verileri -Söylevleri
Kasyopya Bilgi Oturumları Verileri
Kasyopya Bilgi Oturumları Ham Verileri
Kasyopya Bilgi oturumalrı Ham Süzgeçler
Kasyopya Bilgi Oturumları Ham Derlemeler
Kasyopya Bilgi Oturumu Transkriptleri
Kasyopya Bilgi Oturumu Ham verileri
vb... aramarl için destek

---------- Mesajlar Birleştirildi at 14:05 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 13:57 ----------

arkadaşlar yeni bir başlık arıyoruz ve temel fikrimiz şu
okuyuşun yeni bir kitleyle buluşması ümidiyle

yeni bir başlık ve blok arama teması google için bulunurluk
eski içeriğe eski kirlenmişliğe vurgu yapmayan daha az vurgu içeren yen ialanalr -aşamlaı tanıtılma yeni yüzeylerde tanınırlık
eski yazım kirlenmelerini öteleyen şeyler
ikinci bir kimlik alınması ve sanal kimliğinin kirlenmesi değerlendirildi
eski forumun ve türkçe içeriğin kirlenmesi değerlendirldi
eski forum alanları tartışıldı
inglizce linklere bağlantı vermek iyi gözüküyor önermesi sınandı sınanıyor
türkçe sunucular fazla mistik ya da türkçe alan fazla mistik ay da ordaki tartışamlar kimliği vurguluyor mu? karmaşık mı gözüküyor önermeleri sınandı
yeni alanlar başlıklar fikri sınandı
yeni forum forumlar ya da blog fikirleri sınanıyor
kirlenmemiş ayzımalra ulaşan yeni alanlar fikirleri
türkeç bağlantılar için link verme zorluğunun aşılması fikirleri sınanıyor
viya tahtası sunum zorlukları deneniyor

blok olarak eski aramaları (kasyopya deneyi bilgi celsesi gibi) dışlayan geride tutan yeni kalıplar ve yeni bir önerme fikrine-önbaşlık ihtiyacına yoğunlaştık
ön önermeye ihtiyacımız var yeni bir yazımcı kimliği ya da

"Kasyopya Bilgi Oturumları"
Kasyopya Bilgi Söylevleri
Kasyopya Deney Transkriptleri
Kasyopya Bilgisel Deney Oturumları
Kasyopya Bilgisel Deney Oluşturumları ,Dışavurmaları
Kasyopya Dışavurmaları
Kasyopya Dıştanbildirimleri

casio ismi tartışıldı kasyoypa aramasını ismini geride tutan önermeler aranıyor -şimdi
"Kas yapan" kasyapıyor kas yapar
kasyapyan kasyopyan kasıp kavuran kasıp kavuracak olan
kasıp geçiyor kasıp geçen
kase yap -kası yap -kazı yap ,kası yop /kasi yop ,kazyop isi mdeğiştirlemiyor içerik eksik kalıyor türkçe vurgu iyi ses yok başka
Kassiyo
kardiyo gibi bu
"Kassiyopya" yı belki uydurabiliriz bu tek arama olur
evet tema bu!

"cassio" Bilgi Deney /Bilgi Deney Vurgusu /Bilgi Deney Verisi Vurgusu /
deneysel Bilgi Oluşturma uzak ya da ruhsal bilgi alma vurguları

Gerçek bilgisi alma üzerine deneysel vurgular
Gerçek bilgisi alma denemesi ile bbekleyişler

"Kasyopya Gerçek Bilgisi Alma Denemesi"

Bir gerçeğe erişeirek gerçek bilgisi isteme üzerien vurgular
bir gerçekçiye ve bir geleceğe ve uzak geleceğe uzak iyiye /uzakvericiye ve bilgi vericiye istemelyerek rastlayarak gerçekte gerçek bilgi oluşturmak süzgeçleri

Kassiyopya Gerçek Bilgisi Alma (Üzerine) /Oturumlar Denemeleri Veri Derlemesi
kassiyop
kasse- casse
kassei aiyop i-ya iha
kashopha kastopya
kastoptha kastopma kaspotra kasporta kastorta

kağse h,i yob hya hh
kağs kağısyopyah
kağıs kağız ıkhağız ikhağızyop ihhy -ilk ağızdan
ilkhaız

---------- Mesajlar Birleştirildi at 14:37 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 14:05 ----------

kağs (be cause)

---------- Mesajlar Birleştirildi at 14:41 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 14:37 ----------

kağsı yop-kağsı yop- kuş sesi
hiya hıya yankı hya
yop vuruş sesi
kağıs ağız kısa kavram
ya, hya karşı ses vuruş dik
tamam değil

kağsı yop!yob bir bağırış gibi -kitle bağırışı
yoburuk
ıkhağs
ı-kasğs ; ı-kağsh
i-k
ikiyopya
ekiyopya -ekyopya
ektopya ektopma

---------- Mesajlar Birleştirildi at 14:51 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 14:41 ----------

aksiyopya/aksıma-kopya
aksıyış aksıma kasıma
kasıyan kasıyış kasıyışlaşan
kasınan
kasınan kopya
opiya opiha

"kasi opi ha" kasiopi-ha ; kasi obi haa , gazi
gazyopya
gezyopya
geztopya
vartopa
varyopya
vartopya
kartopya kürtopya kurtopya kartopya
kastopya-ditostopi

kastopya/distopya
vartopya vartopha
khar tophy hya
ksar kzar kızar kısa kıssa kcasse

"Kassıhyophya" kassı hyop hya __kassı hyoph hya ih
kassıyo kasıyo -yaa?
ph

---------- Mesajlar Birleştirildi at 14:52 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 14:51 ----------

kağ sı yok ya

ağtopya ağyopya

---------- Mesajlar Birleştirildi at 15:00 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 14:52 ----------

Azyopya - AsYopYa -- AzYOkYA

Ayyokya ayyoyya akyoyka as yopoy sa astopta astopya aztopya hiçyokya

hiçyokya Bilgileri
hiçyokya kenti
hiçyokya ilkesi
azvarya kenti
kastarya başkenti
kastorya dükü
kastar kenti memeleketi
vartar
kasyoptar hiçoktar
kastopya distopya
kastopya dan yeni ülke
kastopi kastopik

kitlotik kitletikleşik astorya pre historya
kasyo hkasyo asıyopya asiyopya

"asiyopya" asya kasya asyapya

---------- Mesajlar Birleştirildi at 15:06 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 15:00 ----------

hazyopya khazyopya -
Hazyopya dan Kurtuluş
Hazyopya dan Kaçış


---------- Mesajlar Birleştirildi at 15:13 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 15:06 ----------

Barıştosi Barıştopi Barıştokrasi varıştokrasi

Barıştosya
Barıştopya
Varıştopya
Aztopya çoktopya

Khasyopya Bhtoppya Bhyopya Ashyophyya aşyopya aşkyapya
aztopya çokyopya hiçyoya varyokya varokrasi hiçokrasi birokrasi

---------- Mesajlar Birleştirildi at 15:26 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 15:13 ----------

varyopya yokyopya varyokya yokyokya varvarya kasyopya sesyopya

---------- Mesajlar Birleştirildi at 15:31 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 15:26 ----------

"KAÇYOPYA" "AÇYOPYA - AÇIYOPYA

kasyopya-pasyopya -sasyopya - lasyoypa-sazyopya-lazyopya
azyopya çokyopya
varyopya hiçyoppa üçyopya içyopya kaçyopya
içtopya ,
içyopya dışyopya içler dışlar toplaryopya
yop ya yoya yoypa hopya
bi hopya bihopya bhopya bopya
bopyopya
opypopya

---------- Mesajlar Birleştirildi at 16:53 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 15:31 ----------

has sı yopya - hass tır ordan yopya

---------- Mesajlar Birleştirildi at 17:41 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 16:53 ----------

açyopya kapayopya
kasyopya kasmayopya
açmayopyama kapamayopya geryopya geriyopya arkayopya önyopya

niobyum / kasyopyum /arkadium /
arkadius /kasiyopyus

---------- Mesajlar Birleştirildi at 17:45 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 17:41 ----------

askyopya aşkyopya aşkyapya

"AŞKYOPYA" -şakyopya payyopya şakıyopya kaşıyopya

---------- Mesajlar Birleştirildi at 17:59 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 17:45 ----------

KASKYOPYA

Kasyopya okuyopya geliyopya gidiyopya

---------- Mesajlar Birleştirildi at 17:59 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 17:59 ----------

KASKOYoPYA

---------- Mesajlar Birleştirildi at 18:00 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 17:59 ----------

Baskopya (

BASYOPYA BASIYOPYA BASIYOOOHOPYA

Kasıyo hop ya

---------- Mesajlar Birleştirildi at 18:07 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 18:00 ----------

Kasyopya Kasyapyan Kasyopyan Basyopyan Kasıpçın Kasıpçık Kasıpçılı

cassio (İKasıyıo) pya paea_n (yan) / pan
Kasıyo ian kasıyoyan Kasıhan Kashan Kazhan Kashak
Kasıyan Kasıcı
Kasiyophan

KASIYAPAN _KASYAPAN -KAZIYAPAN

Kaptan Kasyopya

veryopya alyopya dağıtyopya

KAŞIYOPYA- KAÇIYOPYA

satıyopya satmıyopya?


---------- Mesajlar Birleştirildi at 18:10 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 18:07 ----------

kağsss hiiiyyaaaaa hoop _kağs hiyaaaa hop _kağss hiyaaa hop
ya

açıyoypa açmıyopyan neredopya
gideropya kalıropya düşünüyoropya
gidopya kalopya bilmiyobya?
kalya? okya?

---------- Mesajlar Birleştirildi at 18:13 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 18:10 ----------

DEvyobya yurob_ yurobya evrub evruba evrop evropa evrobya -evropyan
Kasyoba kasyoba ok?

---------- Mesajlar Birleştirildi at 18:16 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 18:13 ----------

kasbo kasbo tanidik

avrupa=yuropya ya da yurobya yuropian yuropaean

eur=cass ya da kass
euro =cassio kassio kaşyo

kaşyopyalı

kash (kasş)
cash yopya
keş

---------- Mesajlar Birleştirildi at 18:18 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 18:16 ----------

yurobiya = namibiya =arabya _arapean (yarap) (yaa rap) (y_aa rab)
yurobiyya

---------- Mesajlar Birleştirildi at 18:19 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 18:18 ----------

veriyopya vermiyopya?


_______________________
"sanalmanik yazımlarının, yapılandırmacı/eleştirel ve empatik/eleştirel okuma süzgeçlerinden geç-mesini rica etmektedir"
-
Bilgi toplamak ve öğrenmek için çabalayan bir grup; bilindik ve antik yöntemlerle bilgi toplarken , bir yandan da viya tahtalarıyla deneme oturumları sürdürdüler ve umulmadık bir biçimde, aşağıdaki masalı derlerler.
-
İşte buna viya/tamyol ileri diyoruz
-
Türkçe Tanıtım
http://tr.cassiopaea.org/

Giriş
http://www.baskalarinahizmet.com/topic.asp?TOPIC_ID=7

Konu sanalmanik tarafından (25.11.16 Saat 18:37 ) değiştirilmiştir.
sanalmanik isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt 06.12.16, 02:28   #14
Düşünür
 sanalmanik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Dec 2013
Nereden:
Mesajlar: 3.296
Standart Bi Kaç Bağımsız Karalama

yazıp sustum yine?
--

bazen bi şeyin gerçekte gerçek olmasıyla, gerçek olmaması arasındaki gerçeklik farkı nedir?

--
x6


neden biri bana bi yerlerde hep bi-petshop vitrini gördüğümü söyleyebilir mi? (insan yaşamına ilişkin_İnsan yüzlerine bakıyorum ve petshop vitrini görüyorum ve bu gördüğüm yalan değil şimdi!)
tv de tanık olunan üzerine görülene bi benzetme

tv de bir ekranda sunulan -uzantılanan!- bir kaç yüze bakıp uzun uzun düşündük! nokta
satılan şeye! nokta
pazarlanan şeye
-görüyoruz. bizlerde de göz var merak etmeyin

---
bir iradeyi mutlak olarak ele geçirip mutlak olarak köleleştirseniz (kontrol altına alırsanız) o irade siz olursunuz-Sizin uzantınız olur. Sizden başkası değil. Başka bir iradeden sözedemezsiniz ve Başkasını ele geçirmiş olmazsınız. Kendinizi ve iradenizi bir yere yeni bir yere yerleştirmiş (taşımış, uzantılamış) olursunuz?

Karşınızda bir irade yok kendi kontrolünüzde bir robot ancak onun robot olduğudan sözedilemez o siz olursunuz
ona irade sağlayan , yöneti sağlayan ve hareket biçimi dayatan/öneren sizsiniz o halde hareket eden sizden başkası değil

bir köleye sahip olamazsınız-hiç bir iardeye mutlak olarak saip olamazsınız-
ne kadar sahipleşirseniz o kadar sizlerşirsiniz

Hareket eden mi sizsiniz?

---
Demon Uğraşıları , büyü Uğraşıları ve Paranormal Siteler

Herkesin gördüğü ama görmediği ya da görmezden geldiği şeyler/olgular var.

Güç ya da kontrol hırsı ve para hırsı ya da başka hırslarla
ya da isteklerinin karşılanması, mutlak olması /gerçekleşmesi uğruna ya da sınırsız edimler uğruna ruhunu yabancılara ve bilinmeyenlere ve devretmeye ve satmaya hazır bi çok insanı yukarıdaki kalıp aramasıyla herhangi internet forumunda dünyanın her yerinde bulabiliriz?

(Arkaplanı nedir? gerçeği var mıdır? yok mudur? mesele bu değil ama
enerji ve düşünce bir seviyede gerçektir ve gerçeğini yaratır)

İşin ilginci şunu paylaşmak isteyecektik
Başkasına kontrolsüz zarar vermek, aşık etmek. ayrılınanın geri gönmesi ,birinin çok sevmesi gibi (ki en çok sıklıklı durumlar bunlar) uzayır durumarla uğruna yapılan ve girişilen bu çabalar hep büyü diye tabir edilen karanlık istek yapı ve oldurma teknikleri ve bunu iyi niyetli enerjilerin varlıkların yapmayacağı düşünülerek, öngörüelrek (karanlık ve bilgisizliğe) (karanlık ve kötü enerjielre ve istekerle yelken açmak tabiriyle onayarak bunu gerçekleştirecek) kötü yürekli ama güçlü şeytanlara-demonlara ve ifritlerle ihtiyaç duyuyoruz
ve onlarla/bunlarla anlaşmak gibi kavramlara sarılı ve sunulu bri sunum bu

Bakın başkasının amacını direkt kontrol ve irade dışı kontrol amacı taşıyor ve buna göz yumuyoruz zaten görüyoruz (gerçek ya da değil olgu) /olguyu olgu oalrak ötesi berisi değil muamma?=

Aynı forumda giderseniz bi başkası ona bu dilekte yardım ediyor. bilgi sunuyor ve yol yordam öğretip anlatıyor. Yani gerçek ya da değil mesele bu değil.
Hayır bu yapmak istediğinin karşı tarafı ben olabilirdim/sen oalbilridi nbu nasıl çelişki bir yakınım olabilirdi demiyor (Kağıda sekiz sar ve dokuza katla sonra yut diyorlar mesela hemencecik)

(Arkaplanı enerji gerçekliği olrak )Gerçek ya da değil açık resmi uygulamalar
Çok bilinen demon varlıkları ,demonsal varlıklar var ve türlü ritüellerle çağrılıyorlar

(inançsal olarak) güç varlıkları-kara güçler ve karanlık uygulamalar ve güçlerden sözediyoruz

Aynı geçreklikte yaşıyoruz bunu anlatıyoruz-daha ilerisi değil bi yere getiryeceğiz ve
bu bize ne ifade ediyor diyoruz?

----

Geçen aylarda bir kaç arkadaş foruma gelip gittiler ve : "Kontrolünüz sizin elinizde değil (ne isteyeceğinizi siz belirleyemezsiniz seçemezsiniz buna takılmayın dediler ve sonra söyleneceklere de aldırmayıp gittiler


Başka arkadaşlarda oldu-birden çok arkadaş
irademiz bizim kontrolümüzde mi ?
biz mi seçiyoruz ?oynuyoruz mu izliyoruz mu herşey belirli gibi olduklu düşünceler açtılar
ve gittiler yine

---

Kölelik

Şimdi insanlar ve dinleri felan köleliğe karşılarmış.
Bu büyük bir yalan
efendim kanmayın
Her gün köle alınıp satılıyor ve her gün köle alıp satıyorsunuz
Toplumuznun çoğu ,düşünsel, zamansal, ,inançsal, eylemsel zihnsel ve işzamansal/işedim eylemsel özellikle (ve çok özellikle9 nitelikli ve kesin ve keskin köleler ve yönetimliler
yönetimlilik ve kendi kontrlünün -her an- seçiminin ve zamanının elinde olmaması başlı başına köleliktir

Kölelik tanımına defaten uygun yorum ve yakşalım sunuldu
kölelik resmidir kanmayın
kanıksayanlara kanmayın ve aldırmayın bu saaten sonra

serbest zaman ,serbest yaklaşım ve serbest enerji üretmiyorsak
ama bir düşüncenin ,ama bir sistemin -ideolojinin, eylemin, takıntının ve yapma biçiminin, başak şeylerin farketmez nerdeyse hepimiz köleyiz

viki şöyle der;

memlûk veya kul; köle sahibine ise efendi veya mevla denir.
Başka bir kişinin malı ve mülkü olan kişiye köle,

--kendinin değil yani--

--
yüzde doksan küsürümüz nitelikli kulluğu/göze yaraşmayı zaten dillendiriyor
şimdi enerji gerçekliği, düşüncenin kendini gerçek yapması -dışarvurumu bir ölçüde var
bunu kasyopya anlatmasa da başka bir diyagramda zihnlerde zaten yok mu? gerçek değil mi?
gerçek olmasıyla gerçek olmaması arasındaki gerçeklik farkı nedir?
siz gerçekliği ne sanıyorsunuz?

gerçekliği izleyemez durumdayız

"toplum tiksinti uyandıracak içinizde çünkü yeni tanrılara uyamayacaksınız .....""" -Bringers Of Down


_______________________
"sanalmanik yazımlarının, yapılandırmacı/eleştirel ve empatik/eleştirel okuma süzgeçlerinden geç-mesini rica etmektedir"
-
Bilgi toplamak ve öğrenmek için çabalayan bir grup; bilindik ve antik yöntemlerle bilgi toplarken , bir yandan da viya tahtalarıyla deneme oturumları sürdürdüler ve umulmadık bir biçimde, aşağıdaki masalı derlerler.
-
İşte buna viya/tamyol ileri diyoruz
-
Türkçe Tanıtım
http://tr.cassiopaea.org/

Giriş
http://www.baskalarinahizmet.com/topic.asp?TOPIC_ID=7

Konu sanalmanik tarafından (06.12.16 Saat 02:32 ) değiştirilmiştir.
sanalmanik isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt 28.12.16, 18:15   #15
Düşünür
 sanalmanik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Dec 2013
Nereden:
Mesajlar: 3.296
Standart

sayın ls2'nin (Kasyopya ya ilişkin) yazışmalarımızda yaptığı "imanın şartları" gibi hatırlatması-benzetmesi üzerine geliştirdiğimiz taslak karalamalar
(Sanırım 12-13 Aralıkta karalanıp/eskizlenip bırakılmıştı ve ...)

---
Kasyopya Deneyine İlişkin
Varlığa İlişkin temel Anlatımlar-anlatmalar-söylenceler

(Metindeki temel felsefe "bir"dir)

1-a- Varedilmemiş bilinç* (var-olan) vardır. Kendiliğinden öylece vardır. birgildir/ve birliği bölünemez/değişemez.
a-biz birizdir (herşey birdir ve bir herşeydir)
(bundan daha derin ya da başka bir anlam aramaya gerek yoktur/aşkın)

2-Her şey (bir olan-kendi) varedilmemiş olarak başlangıçsızca kendiliğinden (ve fiilen) vardır vardır-
(biz ona bilinç diyeceğiz)

aa- (ve zaman yoktur yanılgıdır-başlama yoktur ve olamaz) Bi şey onu varetmemiştir
ab- Enerji ve devinim (ya da deneyim) doğası gereği (var-zorunlu, gerekli ya da) sonsuzdur
ac- Enerji doğası gereği vareder (atımı gereği -doğal atımı/hareketi ve çekimi toplam-geri- çekimi gereği) doğal döngüler ve hareketlerle yaratır/türetir/varolagelir

3-Bir; yani herşeyolan için- /enerji (boşlukta varolabilmek için/kendini ifade edebilmek için ) nabız gibi atar (çekim ve toplama yapar)
ve bu atım toplamalar (enerjiyi yayma ve geri toplama eylemi/hareketi (biçiminde yansır ve ) bu yansıması her şeyi vareder, ifade eder)
-çekimler ve sonsuz toplamlar itiş ve çekilişle/ çekilimler iki kutuplu döngülü döngüsel varoluşlar yansıtır/türetir-yansır

4-her şey birbirine bağlıdır ve (herşeyin) bir bireyin (ya da diğer şeyin) varoluşu her bireye ya da (herhangi şeye ve) herşeye derinden bağlıdır

5- Varlık ya da varoluş birlik ve devinmeler /gerçekler arasına gidip gelir /yansır türer

6-Tüm yanıtlar bitmiş tablodadır . fırça darbelerinde değil. bekler görürüz

----

Metnin İçindeki Bazı anlayışlar/Kavrayışlar -)ya da) bireye İlişkin vurgular


Monoteizm (kendinden ayrı -ya da gayrı- bir mutlak gücün, mutlak varlığın, mutlak güç varlığının/otoritenin/otoritesinin varlığına olan (gücüne olan/otoritesine olan) sıkı derin inanç terkedilmelidir-Bu bir ilüzyondur/sanılsamadır

-Varoluşu temsil eden bir otorite yoktur

- kişi iradesinin kontrolünü bir yetkeye devretmeye son vermelidir

(ve iradesinin kontrolünü bir tanrıya, yetkeye, otoroite vb.ye devretmeye son vermelidir)

-Varoluş sonsuz bi öğrenmedir. Sonsuz bir deneyimdir. Kişi eğer nedenini ve nasılını bilirse/kavrarsa tüm varoluşu yaratabilir-yokedebilir-istediğini olabilir, istediğine dönüşebilir.

Monoteizm bir ilüzyondur.nokta -bu değişmeyecek

x-Varolan her şey öğrenmeye (toplam öğrenmeye/çözüme/görgüle/yapıma ve devinmeye) yönelik kurgulardır

x-Varoluş bir sınıf ya da kurs (derslik) gibidir-işlevseldir ya da işlevi kendi içinde budur-Kendini türetmek /göstermek-açığa çıkarmak (ortaya koymak) -açıklamak(gibi)

toplam dersler ve toplam sağlamalar/sınamalar dersler anlayışı
-Varoluş, enerjinin bir bitimi aşması, sağlaması ya da sınaması bağlamınnda ilüzyonitik yapı/görgül sunar
metaforik olarak kütle bir toplam öğrenmeyi/deneyimi-görgülü tamamlar ve sürdürür
ya da toplam dersi sınar ve bütün bir kütledir o

-Akıl tümvaroluşu temsil eder. Her bireyin aklı tüm varoluş temsil eder

- varolan herşey ve herkes, herşeye ortak sahip oluşuyla birbirine bağlı ve örülüdür

- Zihin bilgiye sonsuz erişebilirdir-yetidir

- Doğal ilerleyiş ve evrim vardır ya da öyle yansır -temel olarak

Doğal öğrenme için/ doğal ilerleyiş için; doğal gelişim için
Tek yapılması gereken doğalca bilgi öğrenmektir-edinmektir /deneyim kazanmaktır
öğrenmek ve gelişmektir ve ya da buna -benzerine- inanmaktır.

-Tanrı yanılgılı bir algı/sapma olarak vardır Herşeyi varetmiş herşey olan şey dayanağı algısı metaforu

_doğal ve dolasıyla üstün ve alçak olanlar, değerlendirelecekler, sınava tabi tutulmuşlar (seçilmişler ve azınlıklar)yoktur ve olamaz- deneyim toplamdır

Öğrenmek aslolandır ya da kişinin kendine doğal geleni/görüneni yapması ve istediğini varlığına katması yapması (istemediğini dışlaması yoluyla ilerleme) doğal bir çözümdür. deneyim özgürdür ve özgürlük deneyimdir

Özgür (sorunsuz-doğal-kendiliğinden) varoluş vardır ve subjektivite özgürdür(subjektif seçimler yargılanamaz_yargılanmaycaklar

ve subjektif kanılar ve subjektif varoluşlar (yargılanamazlar -yargılanmayacaklar -bunlar öğrenmeye ilişkin

tüm deneyimler kendini özgürce vareder ve kişi/şey istediği, seçtiği, yöneldiği gibi deneyimler) buna özgür irade kuramı denilmektedir.

Herhangi bi şey kütle ya da otorite (birinci elden) deneyimi kısıtlamaz ve ergileyemez, bi şeyi ve birini diğerine (belli kıstaslarla) seçmez/seçemez. bu anlamda deneyim özgürdür/yargısızdır. Yargıdan bağımsızdır

bi şeyi diğerine seçen bir irade ya da irade koyucu yoktur-olamaz

Mutlak olmayan tüm mutlaklar bi şeyi (diğerine) seçemez ve belirleyemez danışamaz
bi şeye, bi şeyden dolayı üstünlük altınlık ve alçaklık vb. ididia edemez ve izafe edilemez

Endişe etmemek ve aldırmamak; önüne gelen en doğal seçimleri yapıp kapılmadan gitmek, doğal yoldan bilgi edinmek ve deneyim kazanmak ve türetmek (doğalca) varolmak

Bir tanrıya göre/mutlağa göre/otoriteye göre/istence göre kıyası kısası /kıstası da yoktur ve olamaz

deneyim ölçen ve yargılayan bir mekanizma yok olmadı ve olmayacak



bir seçici yok . bireysel iradeyle ve kişinin seçimleriyle ilgilenen bir varlık yok. ve bu ve benzeriyle beslenen, süslenen-bezenen bir tanrı yok

Bu durumda kişini subjektif varlığı, kendiliği ve ve kişiliği /neliği için endişe etmsine gerek yoktur. tüm varolan her şey ölümsüzdür ve kişi sonuçta (kendinden büyük bir bütünün parçasıdır) nihai sonuçta tümvarolana ilişkin görüngülü/geçici bir yansımadır

Deney/deneym/oluş bir bütündür asla kopmaz ve sona ermez

endişeye gerek yoktur


_______________________
"sanalmanik yazımlarının, yapılandırmacı/eleştirel ve empatik/eleştirel okuma süzgeçlerinden geç-mesini rica etmektedir"
-
Bilgi toplamak ve öğrenmek için çabalayan bir grup; bilindik ve antik yöntemlerle bilgi toplarken , bir yandan da viya tahtalarıyla deneme oturumları sürdürdüler ve umulmadık bir biçimde, aşağıdaki masalı derlerler.
-
İşte buna viya/tamyol ileri diyoruz
-
Türkçe Tanıtım
http://tr.cassiopaea.org/

Giriş
http://www.baskalarinahizmet.com/topic.asp?TOPIC_ID=7
sanalmanik isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt 30.01.17, 12:26   #16
Düşünür
 sanalmanik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Dec 2013
Nereden:
Mesajlar: 3.296
Standart

sanalmanik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

bunu kim söyledi söylüyor ki bu doğru bile değil, yakın bile değil
(mizuri eğiliyor mu? yanıtlar sallanıyor kesin)
kehanet yok ls2. paradigma bu. ilerde açıklanıyor
6.seviye kehanete yönelmez
sorular kurar ve cevaplar türetir

zaman her zaman açıktır
"size zamanın, 'her zaman' açık olma özelliğini 'her zaman' hatırlattık"
bu onların yanıtı

"makro çöküşler zaman alır ve büyük olaylar/değişimler (yakınlaşmadan kesitirilemez olmakla birlikte) kendilerini -nitelikleri ile/gereği- belli ederler
gibi bir cümle kurguları da var mesela
bu bir yorum
yüzdelerle konuşuyorlar ve tahminlerde bulunuyorlar evet-kesinlerle değil genellikle

sorunun soruluşu yanıtın gelişkenliği ile ilişkili-zihinsel psişik yönelim neyi sağlıyor

inanarak okuyacağımızı kim söyledi? söylüyor aa
inanarak okumanızı bekleyen kim
sanal mı o? çok ayıp bu yaptığı

metin incelemeyi hakediyor yorumu değil, yanıtı değil, yönlendirmeyi de değil tabi subjektif

--
kasyopyalılar yok bizim geleceğimiz var
-onlara göre-

bize göre onlar kasyopyalı ise? şimdilik bu
bizim açık geleceğimizler /kendilerine göre ise
ve bu bir kasyopyalı değil gelecek iletişimidir /onlara göre
eğer öyle sayarsak

inanç subjektif

kasyopya benim için çok idealize edilmiş bir metin ve duyarlılık;


hayatımda ne demeliyi bu kadar ölçtüğümü/bu kadar yeniden değerlendirdiğimi belki az belki çok hatırlıyorum ama
ben ne desem değişir ls2? ne yazsak olur

bu bir kendi içinde iletişim mi? bu ikinci önerme

biz gelecekten kendimizle konuşabiliyorsak ls2 ve insanlar uyuyorsa?
ne yapalım

inanmak inanmamak değil sorgu ,güven daha yakın kavram ama onu sunamadım çünkü olasılık önce kavram
bu bir olasılık orda bir gelecek iletişimi durma olasılığı üzerine kavram
tamam orda kötü bir gelecek iletişimi dursun .çok kötü bir gelecek iletişimi

inandırmak değil benim kavramım_ açık veriyi objektif süzgeçlerle inceleme için sundu mve sunuyoruz biz
bunu dışında
veri ya da ama veri arkasındaki kayıtlı gerçek daha çok önemli/öncelikli

ben içerikten bir din çıkarmaya çalışmıyorum çalışamam bu içerik zaten kendi böyle bir anlayışı reddeder ve kendi içinde yıkar çürütür ve
benim sapma eğilimim onu sunmaya yönelik dinleşmiş eğilim yani daha çok iletmeye-bildirmeye ya da varlamaya yöneliktir
bu ne sağlar
daha çok okuyucu

önermelerimiz tarihi yıkabilir biliyorsun değil mi?

eğer bu bir gelecek iletişimi se ve din kayıtsızsa
eğer bu bir açık gelecek iletişimi olduğuna dair yeterli done ve ipucu sunuyorsa ve bilim hala kayıtsızsa önermeleri mesela
yetrince insan ilgilenmeli ya da ucundan tutmalı bilgilenmeli ya da bildirmelidir ya da

bu bir din oluşturmaz-tüm dinleri çökertir ya da gerçeği özgürleştirirdi

kişiye -kendi- kişisel gerçeğini dayatan ya da onatan bir veri nasıl?

kayıtlı din/bilim bize yalan söylüyor ve modern dünya çıkmazlarla -açmazlarla dolu ise

orda kayıtlı bir iletişim/gerçek var-gerçeğin kanadında canlı/yerinde ve etken devam eden-

kişiye kendi sunduğundan daha fazlasını vaat etmiyor sunmuyor ve beklentiler ve subjektif ağrılar içinde doğru kaptan değil ne yazık ki! [/U][/COLOR]

bekleyelim ve görelim...

bu metinler gelecekle iletişim olabilir mi? önermesini öneriyorum ve bu sorguyu ... siz karar verin?
sevgili digital burda aynı şeyleri konuşmuştuk ve eklemek istedim
eğer yoruma katkı sunarsa
Bunun dışında yine buraya karaladığımız bi kaç alandan daha ben yine alıntılar la benzer soru cevapları ve postlayacağım izninle

---------- Mesajlar Birleştirildi at 08:26 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 08:02 ----------

sanalmanik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
,inanma için akılcı sav süremem. inceleme için türlü teşvik bahanesi ve kavraklık benim metodum

celseleri ciddiye alıyorum ancak içerik öyle bi yapı ki, karmaşa ki
iletişimi önce savlamam gerekir

iletişimi, ciddiye alıyorum, alırım öncelikle
tanıklığı ve içeriğin sağladığı şeyleri ,sağlayacağı şeyleri



hayır içeriğe şöyle dersek/düşünürsek
Laura bir soru sorucu, şimdi Laura ne soruyor?
Cevapları eleştirirken bunu (bu diğer tüm mekaniği de/dinamiği de ) eleştiriyoruz aslında
ve siz örneğin dört arkadaş bir tabla deneme ile biraz çaba ile benzer bir -fenomenal- veri sağlamış ve internette açık sunmuş olsa idiniz
açık veri ama bu bakın
tabla tuttunuz ve eller gitti otomatik yazdı siz buna devam ettiniz
yıllar sonra derlenen veriyi bize sundunuz
veriyi ham olarak sundunuz dört arkadaş
sadece sorular sordunuz dört arkadaş
biz sizin tanıklığınızı nasıl gözlemlemeliydik? ve emeğinizi ne yana koyalım nasıl ölçelim
verinizi nasıl ne yana?
bunda ne görelim?

hayır bakın şimdi siz
örneğin dört arkadaş bir tabla deneme ile biraz çaba ile benzer bir -fenomenal- veri sağlamış ve internette açık sunmuş olsa idiniz
ben bunu kargacık burgacıkta okumuş olsam;

---
bunu denerken olmuş diyelim ve olan olgu bu ve biz insanız.
aklımız öyle ya da böyle şeylerle dolu
uzman sorucular heyeti yok karşımızda Laura ve arkadaşları ve onların soruları var cevaplardan önce
siz ne sorardınız?

inanmak değil şöyle diyelim siz bunla ilgileniyor musunuz? ve ilginizi çeker mi? daha çok

bu bir dini inanç benzeri yapı değil
inancı ya da bi şeyi kabul etmek ve bağlanmak değil
böyle bir fikir dayatmıyor/empoze etmiyor daha baştan

,daha çok bir romanı sevmek gibi belki olabilir -orda aradığını bulmak ya da
ya da orda bulduğunu aramak

içeriği bir yana bırakalım karşı tarafın bir uzak gelecek zihni/yapısı olduğunu nasıl sorgulardık?
kendi kuralları/yasaları var ve koyuyorlar da
tutarlılık ya da ne ölçüt sizin için?
kurumsal hurafelerle ve diğerleriyle nasıl başedeceğiz?,

eğer bu veriyi siz sunmuş olsaydınız ve size dönüp deselerdi ne vaadediyorsunuz diye
diyebilirdiniz, banane kardeşim diyebilirdiniz



saf bilinçten bir varoluş düzlemi yeri ve gelceğimiz ve bizim geleceğimiz olan bir varoluş ya da gelecekteki birleşmiş varoluşumuz bizimle iletişim kuruyor
ya da kuruyorsa diyoruz?
bunu kaçırıyorsunuz? haber büyük aslında küçük değil haber
öncelik bu

inanmak inanmamak yok

bunlar aklımda
istesemde kendime bunları unutturamayacağım ve
bunların olacağına güvenmek ya da inanmak zorunda değilim
biliyorum. bu açık bir haber. biliyorum o halde
bunların olacağına mesela kendime bile güven sağlayamam. istesemde inan veremem ki
bu bir veri-açık veri
ve ben bunu biliyorum/diyorum şimdi bilgi ne yapar?
hayır sadece kayıtlı bu veriyi biliyorum ben;nokta

bize inanın demiyorlar /güven Laura var ve
sorularımıza cevap veriyorlar

ama şimdi mesela ilk paragraftaki yargınız sorucunun soruları
bu bir yazdırma değil-bildirme değil

[/COLOR]"evet ya da hayır ile boğuşmalar"

bu bir gelecek iletişimi olabilir mi sorusu evet veya hayır diye yanıtlanmalı değildir
orda bir veri var ve duruyor ve bunu iddia ediyor
diye yanıtlanabilirdi


sen veriyi inceledin mi?

beğenmedim
bu güzel bir soru olurdu

bu bir gelecek iletişimi olabilir mi sorusu evet veya hayır diye yanıtlanmalı değildir
evet ya da hayır değilse cevabı sizin için hala açıksınız değil mi?
bir fikriniz yok değil mi?


beğenmedim güzel bir cümle. sevdim

bu bir gelecek iletişimi olabilir mi sorusu evet veya hayır diye yanıtlanmalı değildir
fikrim yok-bilgim yok , var mı ya da? fikir üretmeli değilim ben bilmiyorum

benim bu konu hakkında kanaatim var mı? neye dayanıyor?

bu bir gelecek iletişimi olabilir mi sorusu evet veya hayır diye yanıtlanmalı değildir
benim için değil.
bu güzel bir cümle. yerinde duruyor
subjektif kanaatlerle boğuşmayacağaız bu eğlenceli mi?

bu bir gelecek iletişimi olabilir mi sorusu evet veya hayır diye yanıtlanmalı değildir
bilmiyorum güzel bir cümle bunla başlayın
doğrulamaya ya da yanlışmaya girişmeyin daha baştan. açık veri orda duruyor
bunu kanıtlamalı değilsiniz siz

-bunla cermeleşmek ve boğuşmak

"BİR BOING'I UÇURMAK ICIN GOKYUZUNU KANITLAMALI DEĞİLSİNİZ"
VE GOKYUZUNUN VARLIĞINA INANMAK/BILDIRMEK SUBJEKTIF"

KASYOPYA CELSELERİ

bu bir gelecek iletişimi olabilir mi sorusu evet veya hayır diye yanıtlanmalı değildir
yargım yok
daha iyi daha net
ve daha keskin, vurucu



[/COLOR]"KUANTUM TEORİSİNİ İSPATLAMAYA ÇALIŞMAYIN/İSPATLAMAYIN, ONDAN YARARLANIN/FAYDALANIN"

KASYOPYA CELSELERİ

Kuantum teorisi bize daha onu ispatlamadan ne sağlıyor ls2 -sağlayabilirdi?
sağlayabilir mi? sağlayamaz mı?
kuantum teorisine inanımıyorum lütfen bu cümleyi deforme ediniz? ve devam edelim

ispatlamaksızın ve inanmak kani olmak vb geçtim kuantum teorisinden yararlanabilir miyiz? yararlanamaz mıyız?

ben kuantum teorisini sevmedim/beğenmedim ve ama fizik benim ilgi alanım ve baştacım

kuantum bilmem çünkü ben ona inamıyorum ve sarmadı beni
herkes için yazıyorum ls2

felsefe için böyle diyecekler ls2, bu metin orda duruyor çünkü ve bir gün gerçek olacak

kimse kuantum teorisine inanmaya çalışıyor mu?

bir olaslık olarak orda cumhuriyet bu ve sınırlıları çizilmemiş-sınırsız bir (bakış açısı) olasılık o-baş cumhuriyet
çünkü

kuantum teorisini gerçekliği bildirilmeden /ona inanmayın. inanmam diyen kaç kişiyiz?
hayır fizikle böyle mi ilgileniyoruz? neyi anlattığımı kaçırıyorsunuz


kuantum teorisin inceleyin lütfen bilgi edinmek nedir??
bilgi ediniminden gelen güç

eğer araştırmanlarınız sizi kuantum teorsine yöneltiyorsa siz ne yapmaya çalışıyorsunuz ? fizik bilmeye mi? öğrenmeye mi?
evrenin yapısını çözmeye ya da bilgi edinemeye-açık olun lütfen

bana kim bunun fesefe olmadığını söylüyor ve söyleyecek
felsefenini ne olduğuna ben/(ya da biz) karar veririm (veririz)

eğer öyle incelenirse ve tanımlanırsa-ki herşey felsefedir-bildgidir
bilgi bakışı önemli ama bilgi edinmek için okuma

kuantum teorisi için,
oluşturumcu inanarak mı bildirdi ya da indirdi inandı ve sınadı ve kuram koydu ortaya
kuantum teorisini yeterince bilmeden fizik bilgisini nasıl soyutlarız_

eğer tanrı hakkında bir karar verici iseniz yeyüzündeki tanrı evren kuramlarını incelemekten başka ne yaparsınız?
ve eğer gerçek hakkında bir araştırmacı iseniz?

ben hala açık inançlara tapıyorum
buyrun aynı süreçleri yaşadık sayın digital


_______________________
"sanalmanik yazımlarının, yapılandırmacı/eleştirel ve empatik/eleştirel okuma süzgeçlerinden geç-mesini rica etmektedir"
-
Bilgi toplamak ve öğrenmek için çabalayan bir grup; bilindik ve antik yöntemlerle bilgi toplarken , bir yandan da viya tahtalarıyla deneme oturumları sürdürdüler ve umulmadık bir biçimde, aşağıdaki masalı derlerler.
-
İşte buna viya/tamyol ileri diyoruz
-
Türkçe Tanıtım
http://tr.cassiopaea.org/

Giriş
http://www.baskalarinahizmet.com/topic.asp?TOPIC_ID=7
sanalmanik isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt 01.02.17, 17:07   #17
Düşünür
 sanalmanik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Dec 2013
Nereden:
Mesajlar: 3.296
Standart

Bu memlekette hakimler hukuk bilmediği için Yargıtay ve üst kurullar var
bu nedenle temyiz kurulları ve düzeltme kurulları var

Yazılı hukuku açıp-okuyup yorumlayamayan hakimler var-nokta

Çünkü hakimler (hakim olanlar) yazılı ve belirli hukuku anlamıyorlar ya da ve uygulayamıyorlar
bilmiyorlar ya da yeterince yorumlayamıyorlar-nokta
bu gerçek

Neden üst kurullar/Yargıtay vb. alt mahkeme kararlarını düzeltip durur
Bunlar meslek elemanı değil mi? bunlar yetkin değil mi?
ve eğitimden-öğretimden geçmiyor mu?
Yazılı iki satır hukuk açıp -yorumlayacak yetenekleri yok mudur?

Hayır alttakiler kimler üsttekiler kimler bunu soruyorum? farkı ne?

Tepede bir kaç kurul ki , bir kaç daireden ve kaç bilmem (ama sayılı) çalışandan ve (üst seçkin ya da ekstra bilişli ve bilir,) üst-bilirkişiden oluşur
Alt bilirkişiler yeterli değildir
Eğer Yargıtay diye bir kurum ne yazık ki olmasaydı tüm kanunlar yetkili alt bilirkişilerce yanlış uygulanabilirdi, Yetkinlik nedir? Bu gözler önünde...
Açık yazılı metinler ve hukuk bile işletilemeyebilirdi

Yazılı ve canlı (bilinir) hukuku bile etkin yorumlayabilecek ve anlayacak, inanılır ve güvenilir/sapmasız bir üst kurulunuz yoksa yazılı kuralları bile işletemeyebilirdiniz ya da ters ve yanlış işletebilirdiniz

bunu diyorum, anlıyor musun beni şimdi

Ceza, alacak ve iş davaları vb. inceleyebilirsiniz. Yargıtay kararlarını ve bozma gerekçelerini gözden geçirebilirsiniz.
bunlar hakim ve açık
Herhangi alanda uzmanlaşmış bir bilirkişi iseniz hemen hataları farkedeceksiniz
Hukuk belirlidir ve yazılıdır ve bunlar eğitim görür
ne demek istediğimi anlıyor musunuz?
,
yazıl kuralları bile uygulayamayan -yetkili- bilirkişiler
Yazılı ve belirli hukuk temalarını işletemeyen, ya da okuyup algılayamayan zihinler
-onaylı? sistem onaylı-

---
onaylıyor ve ??

---

Aslında yukarıda saydığımı (yaklaşık) tüm meslek gruplarına ve tüm insan gruplarına uygulayalım ve genelleyelim lütfen
ama lütfen

Bilmeyen doktorlar-doktor olmayan doktorlar
mesela

....

söylemek isteyebileceğim şeyler var-bunlar dolaylıdır
Hukuk kendini temyiz ediyor anlıyor musunuz
hukukçu kendini
bir alt hukukçuyu temyiz ediyor
onun kararını bozuyor anlıyor musunuz?

alt kurul hukukçunun niteliği temyiz ediliyor bir ölçütte burda dava değil
bize davanın düzeltilmesi olarak yansıtılıyor -bunu- anlıyor musunuz?

---------- Mesajlar Birleştirildi at 13:07 ---------- ilk Atılan Mesaj Zamani at 12:49 ----------

Peki, burada yazdığımı ter yüz edeceğim ve "kurul" kavramına döneceğim.

Hakim "bir" kişidir ve kurul çok kişidir. hakim tek başınadır.tek kişidir

Kurul çok kişiden oluşur. Çok kişi fikir istişaresi yapabilir ve her bir kişi ve üye belirli ve farklı alanlarda uzmanlaşabilir ve sonra bilgi ve fikir birleştirebilirler. Birbirinin açıklarını kapatabilirler . birbirlerinin açıklarını kapamadan öte ve ziyade farklı toplamları da birleştirebilirler..
ve bunu diğerinin bilgeliği ya da açıklığı olarak yorumlamazlar-sonuçta kurul işini görmüştür
Her bir bireyin belirli alandan ya da bir diğerinde eksik olanından kurula katacağı bir çok şey vardır

Birinin açığını diğeri, diğerinin açığını bir başkası kapatabilir burda

Bugün Fransız parlemontosunda geçmişten bu yana en az bir filozof bakan bulundurulmasına dikkat edildiği gibi bir yazı okudum ve bunu düşündüm. gerçekten düşündüm.

Ve sonra bunları yazarken bir adamın/kişinin (ya da bilirkişinin) her şeyi kavraması-bilmesi ve herşeyden dem vurması yerine kurul kavramını yineledim kendime.


_______________________
"sanalmanik yazımlarının, yapılandırmacı/eleştirel ve empatik/eleştirel okuma süzgeçlerinden geç-mesini rica etmektedir"
-
Bilgi toplamak ve öğrenmek için çabalayan bir grup; bilindik ve antik yöntemlerle bilgi toplarken , bir yandan da viya tahtalarıyla deneme oturumları sürdürdüler ve umulmadık bir biçimde, aşağıdaki masalı derlerler.
-
İşte buna viya/tamyol ileri diyoruz
-
Türkçe Tanıtım
http://tr.cassiopaea.org/

Giriş
http://www.baskalarinahizmet.com/topic.asp?TOPIC_ID=7

Konu sanalmanik tarafından (01.02.17 Saat 17:13 ) değiştirilmiştir.
sanalmanik isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt 14.02.17, 09:18   #18
Düşünür
 sanalmanik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Dec 2013
Nereden:
Mesajlar: 3.296
Standart

Sabah sabah arkadaşlar dostlar deyip bi yere selam vermek
İnsan başka ne ister
--
Sanal kahvehane/cafe
Bu benzetmeyi yapmıştım bir yerde
Kimse kimsenin masasına karışmadığında sorun kalmaz

Gerçek hayatta insanların düşüncelerilerini eleştirmeye öyle hemen öyle atlamayız
Hatta bir çok insanı, kendi bütünlüğünde, saçma doldurulmuş düşüncelerle bile onaylarız -severiz. arkadaşlık, dostluk, kurarız

ya da bir sosyal ortamda/ yan masada konuşulanları umursamayız
sanal sosyalliğin dinamiklere ihtiyacı olduğu kesin. bu dinamikler ancak gerçek hayattan aktarılıyor ve aktarılabilirdi..

-eğer insanlar kendi kardeşiyle,felsefe,sinema politika konuşmaya başlasaydı ve ne dediğini böyle umursasaydı


Bu -a-Sosyal ortamda herkes söylenmiş her sözü üzerine alıyor
Gündelik hayatın, sosyalleşme, uyumlaşma, selamlaşma sorunları burda ortadan kalkmış oluyor sanırım
birbirini tanıma, anlama, mesafeli davranma ya da konuşmak istemediğinle konuşmama, herkesle herşeyi konuşmama gibi ikilemler yok burda
normalde günlük hayatta duruma göre mesafeli davranma gibi ilkeler var-

grup tartışmaları-tanımlaşmalar anlaşmalar var
vb.

a-database errorluyordu dün*--


_______________________
"sanalmanik yazımlarının, yapılandırmacı/eleştirel ve empatik/eleştirel okuma süzgeçlerinden geç-mesini rica etmektedir"
-
Bilgi toplamak ve öğrenmek için çabalayan bir grup; bilindik ve antik yöntemlerle bilgi toplarken , bir yandan da viya tahtalarıyla deneme oturumları sürdürdüler ve umulmadık bir biçimde, aşağıdaki masalı derlerler.
-
İşte buna viya/tamyol ileri diyoruz
-
Türkçe Tanıtım
http://tr.cassiopaea.org/

Giriş
http://www.baskalarinahizmet.com/topic.asp?TOPIC_ID=7

Konu sanalmanik tarafından (14.02.17 Saat 09:29 ) değiştirilmiştir.
sanalmanik isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt 14.02.17, 09:19   #19
Düşünür
 sanalmanik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Dec 2013
Nereden:
Mesajlar: 3.296
Standart

Dünyanın bir sonu yok. yani ileri giderek bir sona ulaşamıyoruz. Bir başa ya da aynı yere geliyoruz
Temel olarak sonsuzluk bu mu ya da buna benzer mi bilmiyorum ancak gözlem diyorsak elimizdeki veri bu ve ne önemi var diyorsak bunun önemi var
sonu olmayan yerlerin başı da olmazdı
başlama başladığın yerdir
sonlama da belki bıraktığın yer-

---
heidegger'in ontik-ontolojik varlık tartışmasından hareketle din bilim tartışması başlığındaki denenemiz kopyası;

sanalmanik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Temel olarak, bilim adamı, din adamı hatta herhangi insan farketmez.
Varlığı ya da evreni düşünürken genelde şöyle yapıyoruz.
Bir yokluk-boşluk bilinmezlik ve butlan hali vardı ve sonra varlık var oldu, bi şeyler var oldu ve vara geldi -nasıl oldu?
a-kendiliğinden oldu-rastgele oldu
b- tanrı yaptı

--
Öncesinde bi şey yoktu (ya da bu sistem yoktu)
ya da öncesinde bilinemezlik vardır
-öncesi butlan, hiçlik, yokluk ve belirsizliktir ama bir başlama ve önce vardır
bir varolma vardır ve bir öncel yokluk/belirsizlik vardır
varlık zamanda başlamıştır

bu yukarıdaki önönerme, önkabul ya da önvarımlar bozuk,eksik, yetersiz ya da yanlış görüngülü olabilir mi?
yerine ne konulabilir?

Belki de bu yukarıdaki düşünme yapısını başlı başına incelemek/terketmek ve "geçmişte olmama yerinden başlama" ve "bir yerde yokolma (hiç varolmamış yokluğu)" halini (gaybını ve butlanını) geriden -akıldan- ve imden silmek gerekiyordur
(belki de bunu terketmek) gerekiyor-dur

--

diyoruz ki tanrı yoksa tüm bu sistem kararlı biçimde nasıl işleyebilir? işleyebilir mi? Fizik yasaları var
ya da evren sistematik, düzenli, kararlı ve yasalı-kanunlu biçimde işliyor bu nasıl oluyor? buna ne diyeceğiz? buna rastgelelik ya da kendiliğinden oluş/doğuş diyemeyiz
ol-uş zaman fiili içinde bir işleyiştir

Bi şey kendini yoktan varedemez ya da kararlı bi sistem yok içinde kendiliğinden beliremez.
bunu düşünmek aptalca ya da Bu açıklamalar berbat-kafama yatmıyor

---
Önerdiğimiz önermelerin ve düşünmelerin bu durumda hepsinin başında "yok" var
başlama hali var
Bir başlatan durum açıklamaya girişiyor

Varlığı başlatan bir durum açıklamaya girişmek berisinden, kendiliğindenlik/rastgelelik ve tanrı arasında karar kılamamış bu çekişme yanlış olabilir diyoruz ,baştan

bu ikisi arasında seçim yapmak /karar vermek zorunda değilsiniz
öncelikle
bu anayasa referandumu gibi bir saçmalık ve başka açıklamalarda var..burda çelişkiler var
iki kanat dövüşüyor. yok vardan varoldu_ yoktan varoldu. başında tanrı vardır, yoktur.kendiliğindenlik var -tanrı var
başı yoktur diyoruz

"baş" , zamana saplanmış ve zamanda saptanmış bir yer .Varlık için böyle bir zamandan ya da geriden sözedilemez
"baş" , zamana ve geriye saplanabilecek bir yer değil ve saçma

--
başlatma, başlama ve ve "geriden (var) oluş" , "bir yerde birden oluş" ve "başlayış" (geçmiş zamanda oluş ve zamanda başlama) düşüncesi ve kökü/kökleri yanlış ve sanılgılı olabilir _bunu inceleyin kavrayacaksınız ve coşku/anlama duyacaksınız
bu bir zaman kavrası ve bize göre
zaman belki de aklımıza böyle konumlanmamalıdır

--
ya da yok benzeri zaman öncesi hiç boşluğu var
zamanda geri gidiyoruz ve zaman başı arıyoruz
zaman başıyla varlık yeri ya da varlık zamanı bulamayacağız
bu olguları bilim ya da din farketmez insan kafası düşünmekte bir ölçüde zorlanıyor/kamaşıyor çünkü allak bullak edilmiş

--
Kafamızda, yok ve hiç benzeri farketmez herhangi bir butlan var
bir önce boşluğu var-belirsizliği var
sonrasında belirme ve başlama var
bu durumda
zamanın bir başı var ve sonu var
zaman içinde geri giderek varlık düşünürüz-bir başlama yeri düşünürüz mesela

bu düşünce kökleriyle oynanmalı

---
Düşünce sistematiği bu yukarıdaki -gibi- olduğunda din, bilim demek arasında pekte fark yoktur
---

varolan şeyin başlamaksız kendiliği ve mutlaklığı (ya da salt kendiliği) içinde başlama yok
ve kendi için başlama-belirme yok
ve yokluk gibi bir kavram yok orda -ihtiyaç yok
;gayb-butlan-kaybolma-bitiş yitiş gibi olgulardan (ne önce en sonra) bu gibi karşıtlıklardan bu durumda sözedilemez
ve yok ve yokolma ya da öncesi ya da sonrası gibi haller kurulamaz, bağlanamaz bu duruma
böylesi zıtlıklar ve durumlar/olgular öne sürülemez
ya da var-yok gibi tanımlamalara ihtiyaç yok ya da onu/bunu (varlığı) açıklamaz bunlar

---
varlık, kendisi bir zamanda başlamadı ise; zaman yok ise;
siz bunu bölüp ontolojik olan bir güç ve yaratma varlığı olan tanrı (zamanda) başlamamıştır (onun için zaman yoktur) ama sonra kendisi/tanrı olan, bir zaman ve varlık, yer (evren) başlatmıştır derseniz bu sistemi nasıl açıklamalısınız düşünün lütfen
bu kendini açıklıyor

---
Özetle ve kısaca bu şey yoktu ve varoldu diyorsanız din demekle bilim arasında fark yoktur
--

yaratıldı ve varoldu demek arasında paradigma farkı var mı?

yaratıldı ve varoldu((yokken varbuldu) demek arasında seçim yapmak zorunda değilsiniz!
yanıt bu ikisi de değilse?

yokken varbuldu savını savlayan din ve bilim eşit ve yakın yanılgıda evet...
aynı dogmayı (dogma kökünü destekliyor) ya da paradigmayı türetiyor her ikisi de...

---
varlık hep vardır öylece vardır ,ne başına ne sonuna, önüne gerisine farketmez yokluk ya da butlan (ya da tanrıda varedici de) tayin edilemez ,konulamaz -dogma bu!
varedilme ve varolma öğretileri/durumları çelişkilidir
bu düşüncelerle oynanmalıdır-değinilmelidir

varlığın bulunma-başlama/başlatma ve olma-oldurulma cinsinden bir tanıma gereğe ihtiyacı yoktur
kayıplığı ya da olmamalığı butlanı ya da öncesi sözkonusu değildir


_______________________
"sanalmanik yazımlarının, yapılandırmacı/eleştirel ve empatik/eleştirel okuma süzgeçlerinden geç-mesini rica etmektedir"
-
Bilgi toplamak ve öğrenmek için çabalayan bir grup; bilindik ve antik yöntemlerle bilgi toplarken , bir yandan da viya tahtalarıyla deneme oturumları sürdürdüler ve umulmadık bir biçimde, aşağıdaki masalı derlerler.
-
İşte buna viya/tamyol ileri diyoruz
-
Türkçe Tanıtım
http://tr.cassiopaea.org/

Giriş
http://www.baskalarinahizmet.com/topic.asp?TOPIC_ID=7

Konu sanalmanik tarafından (16.02.17 Saat 10:03 ) değiştirilmiştir.
sanalmanik isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt 18.02.17, 09:43   #20
Düşünür
 sanalmanik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Dec 2013
Nereden:
Mesajlar: 3.296
Standart

evirme_çevirme_devirme

evirme -evrim
çevirme -çevrim
devirme devrim

hareketi ya da hareket biçimlerini/hareketin biçimlerini tanımlayan
hepsinin özneye ihtiyacı var ya da kendi fiiline/durumuna

eviren_deviren

sonuç olarak evrilme_çevrilme (son tahlilde, ilerlemeden ziyade, kendi içinde hareketi) hareketi tanımlamalı
dönüşebilme (ya da başka türlü görülebilme-başka yönden bakılabilme,görülebilme incelenebilme vb.) gibi durumları ya da gözlemi de tanımlıyor olabilir..
düşündüm de karmaşık.. -- izlem verdi
ya da nite_lik ,öze_lik


evirme -evrim (evirim-evirmek işi -yapana bağımlı)
oluma ya da gözleme bağımlı
gözlemine bağımlı
gözlemcisine bağımlı


_______________________
"sanalmanik yazımlarının, yapılandırmacı/eleştirel ve empatik/eleştirel okuma süzgeçlerinden geç-mesini rica etmektedir"
-
Bilgi toplamak ve öğrenmek için çabalayan bir grup; bilindik ve antik yöntemlerle bilgi toplarken , bir yandan da viya tahtalarıyla deneme oturumları sürdürdüler ve umulmadık bir biçimde, aşağıdaki masalı derlerler.
-
İşte buna viya/tamyol ileri diyoruz
-
Türkçe Tanıtım
http://tr.cassiopaea.org/

Giriş
http://www.baskalarinahizmet.com/topic.asp?TOPIC_ID=7

Konu sanalmanik tarafından (18.02.17 Saat 09:47 ) değiştirilmiştir.
sanalmanik isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Tüm Zamanlar GMT +4 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 05:28.

Forum Yasal Uyarı
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2017 DragonByte Technologies Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.3.2
Webcrawler by Felsefe.Net
Felsefe.Net Her Hakkı Saklıdır

Sitemiz Bir Paylasim Forum sitesidir Bu nedenle yazı, resim ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenebilmektedir. Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir. Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazı ve materyalleri 48 Saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır.
Bildirimlerinizi info Adresine yollayabilir veya Buradaki Formu Doldurarak bize iletebilirsiniz